A Stadler építheti meg Szicília első hidrogénüzemű motorvonatait
A két keskeny nyomközű szerelvényt a Ferrovia Circumetnea (FCE) vasúttársaság rendelte az Etna-környéki vasúthálózatra.
A két keskeny nyomközű szerelvényt a Ferrovia Circumetnea (FCE) vasúttársaság rendelte az Etna-környéki vasúthálózatra.
A svájci Thurbo kilencvenhárom Stadler GTW szerelvényére csapnának le. A vonatokat fokozatosan venné át 2029-től a hazai vasúttársaság. A gyártó Stadlert is bevonnák az üzletbe.
A lengyel gyártó a villamos motorvonatok legújabb verziójáról az idei gdański Trako nemzetközi vasúti szakkiállításon és -vásáron rántotta le a leplet.
A dán nemzeti vasút százötven ötkocsis, kétszázas tempóra képes villamos motorvonatot vásárol az Alstomtól, a szerelvényekkel teljesen átformálják az intercity- és regionális flottát.
A motorvonatok kocsiszekrényeinek gyártása hamarosan meg is kezdődik a Stadler szolnoki üzemében. A szerelvények 2027 végétől folyamatosan állnak majd forgalomba.
A német regionális vasúttársaság emeletes vonatainak szállítása csaknem két éve halasztódik. Az elsőt végre már Alsó-Szászországban tesztelik.
A romániai vasútireform-hatóság ARF huszonkilenc háromrészes interregionális villamos szerelvényt vásárolt a lengyel gyártótól.
A lengyel nemzeti vasúttársaság távolsági közlekedésért felelős ága negyvenkét kétszintes, kétszázas tempóra képes villamos motorvonatot szerez be a francia gyártótól.
Még két emeletes Kiss szerelvény érkezik a szlovák vasúttársasághoz 2027-ben.
A szerelvények a keleti parti nagysebességű vonalon, a Washington DC-t Philadelphián és New Yorkon át Bostonnal összekötő Northeast Corridoron emelik az amerikai nemzeti vasúttársaság prémiumszolgáltatásának színvonalát.
A hibrid Regiolis H2 már a harmadik hidrogénes motorvonat-változat, amit kipróbálnak a franciák a népszerű cseh próbapályán. A cél a típusengedély megszerzése.
A mexikóvárosi Felipe Ángeles nemzetközi repülőtértől Pachucáig vezető, huszonhárom kilométeres elővárosi szakasz építése márciusban kezdődött meg, most a motorvonatokra írtak ki tendert. Távolsági vonalak is épülnek.
A belga nemzeti vasúttársaság akár hatszáz AM30-as villamos motorvonatot vásárolhat a baszk gyártótól, 3 milliárd 400 millió euró összértékben.
A százhuszonhárom motorvonattal 2007 óta 250 millió euró energiamegtakarítást értek el, ez a teljes flotta beszerzési értékének mintegy harmadát teszi ki.
Sajtóértesülés szerint a Waberer’s Csoport a tranzakció feltételeinek nagy többségét már teljesítette, csak a szükséges banki és hatósági jóváhagyási folyamat van még hátra. Előbbivel azonban akadnak problémák.