Legalább fél évig szünetel a prágai autószállító vonat
Új telephelyre költözik az autókat le- és felrakodó terminál, ami még nem készült el, ezért jön a kényszerszünet.
Új telephelyre költözik az autókat le- és felrakodó terminál, ami még nem készült el, ezért jön a kényszerszünet.
A Kralován (Kraľovany)–Árvanádasd (Trstená) vonal egyes vonatain több kétkerekűt lehet szállítani, a távolsági expresszek egy részén pedig speciális fülkéket alakítottak ki.
Tizenegy kilométer hosszú szakaszon újul meg a pálya Poprád és Védfalu között, két és fél perccel rövidül a menettartam.
Tizenötből kettő már elkészült, tátrai hegycsúcsokról kapják nevüket a ráncfelvarrott Bárónők.
Az egyik személyvonatra Liptószentmiklós és Poprád között egy 813-913-as Hangyát állított ki a ZSSK mozdonyhiány miatt.
A ZSSK Tátralomnic felé a Poprádról Tarpatakon át közlekedő járatokat ajánlja.
A kétezres évek elején beszerzett 425-ös sorozatú Stadler villamos motorvonatok mindegyikét felújítják.
Egyelőre csak két szerelvény, és csak a Tátrai Villamos Vasúton szállít utasokat a hibrid üzemű fogasvillamos.
Az idei évben már biztos, hogy nem utazhatunk a fogasvillamosokkal Szlovákiában.
A tizenöt villamos motorvonatot a ruttkai járműjavítóban újítja fel a ZSSK.
Szlovákiában a keleti régióból nyugatra költöztették a két modern kétszintes szerelvényt. Zsolnára eközben eddig már tíz modern Panter érkezett. Kassa és Eperjes környéke pedig csak vár, és vár az új vonatokra.
Masszív beruházás, javuló szolgáltatás, nyugatias árak, de keleti kényelem – ez ma a Magas-Tátra.
A Retro Prague Historic Rally megrendelésére a Cseh Vasutak öt autószállító kocsin ötven öreglányt szállított Prágából Poprádra menetrend szerinti járaton.
A következő három vasárnapon újra utazhatunk a retró tátrai villamossal, a legendás „elektricskával”.
A Vasúti Veteránklub sikeresen felújított egy legendás Tatra 89.0 típusú villamost, ami hosszú évekig szolgálta a Tátrai Villamos Vasutat.