Egyre több a távvezérlésű vasúti pálya Csehországban
Eddig összesen 1 035 kilométer hosszú vasúti pályát irányítanak hálózati szintű forgalomirányító központból.
Eddig összesen 1 035 kilométer hosszú vasúti pályát irányítanak hálózati szintű forgalomirányító központból.
Praha-Uhříněves és Český Brod állomások között 327 millió koronáért telepíti az AŽD Praha az európai vonatbefolyásoló rendszert.
Avagy húsz új kilenckocsis szerelvényük lesz a cseheknek. De mi lesz a két bónuszkocsi?
A hazai A-Híd Zrt. által felújított vasútvonalon telepítették az első világító sorompórudakat Észak-Csehországban.
A legkorábban, már akár 2027-ben is elkészülhet az első nagysebességű vasútvonal a síkvidékű Dél-Morvaországban.
Összesen 222 kilométer hosszú vasútvonalat kívánnak lefedni GSM-R rendszerrel Csehországban.
Aluljáró épül Žižkov városrészbe, valamint megújul a három legutóbb épült peron a főpályaudvaron.
A csehek decemberben újjáélesztik a Vindobonát, megint lesz Berlin–Prága–Bécs(–Graz) közvetlen járat.
Két vasúti fővonalon már csak európai vonatbefolyásoló rendszerrel közlekedhetnek majd a vonatok.
Az első nagysebességű vasútvonal építése már akár 2025-ben is megkezdődhet. Vasúti infrastruktúra-fejlesztésekre pedig 37 milliárdos hitel az Európai Befektetési Banktól.
Nem hallottak még róla? Pedig a csehek szerint van. Teljes kizárás miatt a prágai eurocityk megint a Cseh-Morva-dombságon keresztül közlekednek majd.
A Subterra és az OHL ŽS újít fel egy háromkilométeres vasútvonalat Morvaországban.
Egy vasútipari vállalat előbb megvásárolta, majd felújította a vasúti pályát, ezután turistajáratokat indított, jövőre pedig már tíz évre szóló közszolgáltatási szerződést kap. Mert ezt is tudják a csehek.
A személyszállító vonatok megállásáért a tervek szerint illetéket kell majd fizetni a vasúti szolgáltatóknak.