A Mercitalia Logistics segítségével egyre több árut szállít vasúton az Amazon
A Duisburg–Pomezia és a Herne–Verona útvonalak Németország legfontosabb logisztikai csomópontjai közül kettőt kötnek össze Észak- és Közép-Olaszországgal.
A Duisburg–Pomezia és a Herne–Verona útvonalak Németország legfontosabb logisztikai csomópontjai közül kettőt kötnek össze Észak- és Közép-Olaszországgal.
Az osztrák gyártó összes új járműve alkalmas a hidrogénezett növényi olajjal (HVO100) való közlekedésre, jelentősen elősegítve ezzel a karbonkibocsátás csökkentését.
A piacvezető logisztikai vállalat ismét megszerezte a B minősítést az úgynevezett szén-dioxid-közzétételi projektben (CDP).
Azzal a céllal indították el a kezdeményezést, hogy tudatosítsák, a közlekedési mód választásával is jelentősen csökkenthető a légkörbe kerülő károsanyag mennyisége.
A stratégiai lépés alátámasztja az ország elkötelezettségét a közlekedési rendszerének átalakítása iránt, előmozdítva a fenntartható fejlődést és áthidalva a vasút finanszírozásának hiányát.
A logisztikai vállalat sorozatban harmadjára szerzi meg a kitüntetést.
A Stadlerrel kötött, összesen akár százhúsz motorvonat beszerzését lehetővé tevő keretszerződésből első körben tizenhat szerelvényt hívott le az ÖBB.
A dokumentum összefoglalja a technikai párbeszéd három ülésén tett észrevételeket, és áttekintést nyújt a párizsi éghajlatvédelmi egyezmény hosszútávú céljainak elérése érdekében tett kollektív előrehaladásról.
Az osztrák vasúttársaság akár százhúsz Flirt Akkut is beszerezhet a Stadlerrel kötött keretszerződés értelmében.
Ötmillió fontot, ebből elláthatja az Egyesült Királyságban működő bázisainak szükségletét.
A vasúti infrastruktúrába 45 milliárd eurót tervez invesztálni a német szövetségi kormány 2027-ig, az Allianz pro-Schiene közlekedési egyesületnek viszont kételyei vannak a megvalósulással kapcsolatban.
A DB Energie már át is alakította a létesítmény töltőállomását az alternatív üzemanyag tankolásához.
A DB Cargo brit leányvállalata egy Class 60-as mozdonyon tesztelte a hidrogénezett növényi olaj (HVO) alternatív üzemanyagként történő használatát – a gázolajat helyettesítő HVO alkalmazásához nem szükséges semmilyen műszaki módosítás.
Hozzávetőlegesen egy 140 ezres nagyváros – például Pécs – összes lakosának éves kibocsátásáról van szó.
A logisztikai vállalat „B” besorolást szerzett a Szén-dioxid-kibocsátási Projekt (CDP) keretében.