A ZSSK is kíváncsi a Fairtiq-re
A mobilfizetéses jegyértékesítési rendszer egyéves, országos tesztje jövő januárban indul a szlovák nemzeti vasúttársaság belföldi viszonylatain. Ha beválik, hosszútávon is bevezetik.
A mobilfizetéses jegyértékesítési rendszer egyéves, országos tesztje jövő januárban indul a szlovák nemzeti vasúttársaság belföldi viszonylatain. Ha beválik, hosszútávon is bevezetik.
A hibrid Regiolis H2 már a harmadik hidrogénes motorvonat-változat, amit kipróbálnak a franciák a népszerű cseh próbapályán. A cél a típusengedély megszerzése.
Az első teszt-tehervonat és az első konténerhajó a napokban futott be a Rijeka Gateway-be az infrastruktúra és a rakodási műveletek próbája érdekében.
A mától egy évig tartó, a zürichi S-Bahn Re 450 sorozatú villamos mozdonyával zajló próbaüzem természetszerűleg vasútbiztonsági célokat szolgál.
Az életnagyságú tesztjármű hét másodperc alatt érte el az elképesztő sebességet egy új, egykilométeres tesztpályán. A cél a nyolcszázas tempó.
A vonali villany-hibrid mozdony Sajóbábony és Miskolc között elvégzett, zéró helyi kibocsátású tesztje vasúttörténeti jelentőségű.
Óriási az érdeklődés: két óra alatt betelt az ezerötszáz tesztelői hely. Az alkalmazás áprilistól válik elérhetővé a nagyközönség előtt.
Egy iparági szereplőkből álló konzorcium szélsőséges időjárási körülmények között próbázza a digitális automata kapcsolókészülék teljesítményét.
A szlovákiai Mobility & Innovation Production által kifejlesztett jármű mérföldkőnek számít a környezetbarát szállítmányozásban, az üzemanyagcellás járművek töltési ideje ugyanis a megfelelő infrastruktúra esetén töredéke a jelenlegi akkumulátoros hajtásláncú járművekének.
Az ország legnehezebb, nem vasércet szállító tehervonatain, valós körülmények között próbázzák az automata digitális kapcsolókészüléket (DAC).
A holland nemzeti vasút egy CAF-motorvonattal végzett próbákat.
A jegyellenőröket, utaskoordinátorokat és a biztonsági szolgálat dolgozóit szereli fel az eszközökkel a BKK.
Kistestvére már bizonyított a településen tavasszal, most pedig egy Sprinter, nagyobb befogadóképességű, Mercedes-Benz Reform-S City Max minibusz állhat forgalomba a a Volánbusz járműtesztelési projektjében.
Egy akkupakkal ellátott dízel-villamos intercity-motorvonattal végeztek teszteket az Egyesült Királyságban. Az eredmények bíztatóak: 35–50 százalékkal kevesebb üzemanyag fogyott.
A száznyolc kocsiból álló, csaknem 1300 méteres próbaszerelvény Huanghua és Tungcsing városok között közlekedett le a napokban. A technológia által gyorsabbá és gazdaságosabbá válhat a szénszállítás Kínában.