Új, közvetlen nemzetközi vonatok indulhatnak München, Milánó és Róma között
A DB, az ÖBB és a Trenitalia együttműködésében igénybe vehető járatok várhatóan a 2026. decemberi menetrendváltástól fognak közlekedni.
A DB, az ÖBB és a Trenitalia együttműködésében igénybe vehető járatok várhatóan a 2026. decemberi menetrendváltástól fognak közlekedni.
Hosszú szünet után újraindult a nagy sebességű vasúti közlekedés Milánó és Párizs között. Az olasz FS Csoport vonatai a 643 kilométeres Milano Centrale–Paris Gare de Lyon utat – öt megállással – kevesebb, mint hét óra lefogása alatt teszik meg.
Az olasz nemzeti vasút utasai már a jegyvásárláskor megtudhatják vasúti utazásuk karbonkibocsátását, adott esetben az egyéni autózás és a repülés kibocsátásával is összehasonlítva.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
A Bari és Bitritto közötti 11,9 kilométer hosszú, egyvágányú, villamosított pályán a napokban indult meg a forgalom, napi tizennégy pár vonattal.
A nagysebességű szerelvényekkel egészen a Benelux-térségig akarnak közvetlen járatokat indítani az olaszok.
Összesen akár háromszázhetven vasúti kocsit gyárthatnak 732 millió euróért.
Kíváncsi az ókori romvárosra? Az FS Trenitalia vasárnapi közvetlen nagysebességű járatával könnyen és gyorsan ellátogathat oda.
A keretszerződés ötven EuroLight Dual mozdony vásárlását teszi lehetővé, ebből első körben tizenhármat rendeltek meg.
A két európai metropolisz között nagysebességű Frecciarossa 1000-es szerelvényeken lehet száguldani. Jegyek már 23 eurótól.
A szerelvény a villamos- és dízelüzem mellett akkumulátoros üzemre is képes.
Az első hírek alapján a balesetben a két mozdonyvezető meghalt, további harmincan megsérültek.