Új vasúti fuvarokat indít Üzbegisztánba Kína és India
Az új áruszállítási szolgáltatások átformálhatják az ázsiai logisztikát.
Az új áruszállítási szolgáltatások átformálhatják az ázsiai logisztikát.
A jelentős támogatásról a két kontinens pénzügyi intézményei nemrégiben állapodtak meg az EU és Közép-Ázsia közlekedési kapcsolataival foglalkozó globális befektetési fórumon.
Az üzbég nemzeti vasút UTY és a cseh gyártó közötti megállapodás értelmében harminc széles nyomtávú villamos szerelvény érkezhet, 320 millió euró értékben.
A logisztikai vállalat tizenhat új, az úgynevezett középső korridort használó intermodális fuvarral köti össze a két térség kereskedelmi központjait.
A kazah export közel a háromszorosára, az import pedig huszonkét százalékkal nőtt az idei év első negyedévben a szállítási útvonalon.
A balti államok, köztük Lettország is, azon országok között szerepel, melyek vasúti szállítási mennyiségei a legnagyobb mértékben estek vissza az orosz–ukrán háború kitörése óta. Megéri-e majd a kazah és üzbég együttműködés?
Az új konténerszállító szolgáltatás a kínai Lienjünkangot köti össze Üzbegisztánnal.
A 452 kilométer hosszú Buhara–Khíva vonalon 2026 júniusára épülhet ki a felsővezeték, kétszázötvennel használható pályával együtt.
A felek a napokban kötöttek együttműködési megállapodást a hálózat folyamatos korszerűsítéséről.
Az üzbég főváros a már meglévő öt MVM-szerelvény mellé további tíz négykocsis vonatot vehet át még az éven az orosz gyártótól.
A Transzmasholding öt 3ESZ5K sorozatú, háromszekciós villanygépet adott át a napokban az Üzbég Vasútnak.