Magasperonok könnyítik ősztől a közlekedést a kapuvári vasútállomáson
Teljesen átalakítja a vágányhálózatot a GYSEV, májusban két hétig a forgalom teljes kizárása mellett.
Teljesen átalakítja a vágányhálózatot a GYSEV, májusban két hétig a forgalom teljes kizárása mellett.
Az Európai Vasúti Fuvarozási Szövetség arra figyelmeztet: az előírások változásai, az egyes országok eltérései és a vasúti üzemeltetők üzleti szempontjainak hiánya miatt az Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási Rendszer elveszítheti eredeti célját, az átjárhatóság javítását.
Ahogy épült a vasút, úgy zabrálták szét: az Újvidéktől a magyar határig vezető pálya rekonstrukciója során több tonnányi, milliókat érő anyagot tulajdonítottak el jól szervezett bűnözői csoportok.
A Zágrábot Gyékényessel összekötő, horvátországi vasútvonal 38,2 kilométeres szakaszát kétvágányúsítják is.
A Kontúr Csoport csaknem hárommilliárd forintért készítheti el az RFC 11-es korridor Hegyeshalom–Csorna–Porpác–Szombathely–Zalaszentiván szakaszát érintő korszerűsítésének megvalósíthatósági tanulmányát, továbbá a tervezési és a kapcsolódó feladatokat.
A háromszázötvennel száguldó vonatok harminc perc alatt teszik majd meg a két nagyváros közötti utat.
A francia nemzeti vasút infrastruktúra-kezelő ágazata, az SNCF Réseau a hazai Saarstahl Raillel kötött egymilliárd eurós megállapodást.
A napokban adták át a Kumanovo és Beljakovce közötti 30,8 kilométer hosszon átépített pályát a leendő Szkopje–Szófia vasútvonal első elkészült részeként.
A román kormány még tavaly nyáron hagyta jóvá a két város közötti vasúti összeköttetés helyreállításáról szóló, Magyarországgal kötött egyezményt. Decemberben kiemelt beruházássá nyilvánították a projektet, a napokban a tervezésről is megegyeztek.
A kérés meglepő és a pályázat jelenlegi fázisában nem is teljesíthető, mivel a kért információk, adatok túlnyomó többsége csupán a beérkezett ajánlatok értékelése, majd az azokra épülő koncepciók kidolgozása után állhat rendelkezésre.
A Plovdiv–Burgasz vonal korszerűsítéséhez csalással szerzett csaknem százmillió eurót a nyertes konzorcium.
A 18,7 kilométeres horvátországi vonalszakaszt 61 millió euróból korszerűsítették és villamosították.
Egy éve zajlanak a munkálatok, egyelőre nem túl acélos tempóval.
A szerkezetek segítik a tájékozódást, hiszen jelenleg a vonatok csak öt kilométer per órás korlátozással közlekedhetnek a romhalmazon.
Hanoi és Ho Si Minh-város között 1541 kilométeren épülne ki 350 kilométer per órás sebességgel használható, normál nyomtávú pálya.