Újabb Vectronokkal frissülhet a ZSSK Cargo flottája
A szlovák RS Lease lízingcég tizenöt többáramrendszerű villamosmozdonyra szerződött le a Siemensszel, a gépeket a szlovák vasúti árufuvarozó fogja használni.
A szlovák RS Lease lízingcég tizenöt többáramrendszerű villamosmozdonyra szerződött le a Siemensszel, a gépeket a szlovák vasúti árufuvarozó fogja használni.
Ötvenöt villamosmozdonyt szereznek be teherszállításra. A 2027-től érkező gépeket elsősorban az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank 300 millió eurós, valamint a Világbank 190 millió dolláros hiteleiből finanszírozzák.
Jönnek a bérmozdonyok, országosan megcsappan a V43-asok száma. Jövőre újabb „vérengzés” várható.
A rendszerint jólértesült Zdopravy.cz szerint igen.
Az egyéves tesztprogram része egy, a fővonali teherszállítási műveletek automatizálását lehetővé tevő, gyártásra kész berendezések kifejlesztését célzó projektnek, elősegítve a közútról vasútra történő modális váltást.
Két 630-assal és egy Nohabbal próbázzák a vezetékrendszert és a betáplálást. Kis lépés az egyetemes, nagy lépés a magyar vasútnak.
Motorvonat- és mozdonybeszerzések, köztük hidrogénhajtású vonatok is; az országban eddig példa nélküli beruházási programot hirdetett meg az ARF.
A lízingcég ismét tíz villamos- és dízelüzemre is képes Siemens-mozdonyra nyújtotta be igényét.
Befejeződtek a vágányzári munkák és az előírt utószabályozások, így az érintett szakaszokon megszűntek a lassújelek és a korábbi sebességkorlátozások.
A várhatóan 2027 októberében elinduló, húszezer négyzetméteres egységet cirka 35 millió euróból hozzák létre, melyből 22 millió eurót a vállalat áll.
Az Akdoğan Tren Kargo magánvasút a Siemens Mobility univerzális villamosmozdonyának öt többáramrendszerű (MS) példányára adta be igényét. A gépek nemzetközi áruszállítási útvonalakon fognak járni Európa-szerte.
A CFR Călători hónapok óta nem fizette ki a villamos üzemű járművei által elhasznált vontatási áram díját, ezért a vasúti áramszolgáltató Electrificare CFR úgy döntött: október 7-étől nem engedi közlekedni a villamosmozdonyokat és -motorvonatokat. A vasúttársaság végül kegyelmet kapott.
A lengyel vasúti gyártó a nemzetközi vasúti szakkiállítás és -vásár idei, tizenhatodik kiadásán leplezte le mozdonyplatformjának legújabb generációját, annak is a kétszázas tempóra képes verzióját.
Négyezer tehervagont és komplett mozdonysorozatokat állítanak le, de vásárolnak is gépeket. A csökkentés oka a fuvarigények jelentős visszaesése.
Jövőre már a Prága–Linz tengelyen is Vectronokat állít csatasorba a vasúttársaság.