Elindult a forgalom az 1-es vonalon

Vörös Attila   ·   2013.06.25. 11:27

Komáromból indulnak a pótlóbuszok. Elbúcsúztunk tőlük<br />(fotó: Tevan Imre)

Az iho kérdéseire válaszolva Papp Gábor pályamester elmondta, hogy hétfő délre az utolsó homokzsák is eltűnt az 1-es vonal pályájáról, a bal vágányt pedig egyelőre 40 kilométer per órás lassújellel kedd 0.00 órakor visszaadták a forgalomnak. A pályamestertől megtudtuk, hogy szerda éjféltől a jobb vágányon is közlekedhetnek majd a szerelvények, egyelőre húsz kilométer per órás sebességkorlátozással. Ezzel egyidőben a másik vágányon a lassújelet hatvan kilométer per órára mérséklik a tervek szerint.

Megszűnt a buszos pótlás, egyben a pótdíjmentesség is, derül ki a MÁV-Start közleményéből.

A tehervonatokat egyelőre nem engedik még Komárom-rendező és Almásfűzitő közé, jelen állás szerint július elsején térhetnek vissza a bal vágányra.

Terelt tehervonat halad Székesfehérvár felé Moha állomáson<br />(fotó: Vörös Attila)

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.