Kelet felé terjeszkedik a Metrans

iho/vasút   ·   2022.01.07. 12:00
hhla_metrans_halozat

A logisztikai vállalat a małaszewiczei CL Europort felvásárlásával a Lengyelországon és Fehéroroszországon át vezető eurázsiai fuvarozási folyosón szeretné megvetni a lábát.

A Metransnak kulcsfontosságú a keleti nyitás az Új Selyemút irányába. A szállítmányok eljuttatása érdekében stratégiai partnerségre léptek az Új Selyemút małaszewiczei útvonalán aktív Eurotrans vasúti fuvarozóval.

A Lengyelország keleti szélén, Małaszewiczében található CL Europort logisztikai központ mindössze négy kilométerre fekszik a belorusz terespoli vasúti határátmenettől, és nyolc kilométerre a koroszczyni közúti határátkelőtől. Małaszewicze ezzel hidat képez az EU-tagállamok és Oroszország, sőt akár Kína között is.

A vállalat úgy véli, a csomóponti szerepet betöltő terminál megszerzése jó döntésnek bizonyult, a létesítmény tökéletesen illeszkedik a Metrans intermodális hálózatába. A Kína és Európa közötti nemzetközi vasúti árufuvarozás jelentős része már jelenleg is Małaszewiczén keresztül zajlik. Az Eurotransszal kötött együttműködéssel a vállalat tovább növekedhet ebben a szegmensben. A CL Europort logisztikai központjának felvásárlásával a Metrans egy új csomóponti környezetet igyekszik teremteni a forgalmas eurázsiai határátmeneten.

A belorusz és oroszországi útvonalakon vasúton fuvarozó Eurotrans ideális terjeszkedési lehetőséget kínál a Metrans hálózatának. A Metrans az Eurotrans kapacitásainak egy részét arra fogja használni, hogy új vasúti szállítási lehetőségeket kínáljon a fehéroroszországi Breszt, valamint tovább kelet felé és felől, továbbá a meglévő szolgáltatások minőségét is garantálja – számol be a Rail Freight.

(Nyitóképünk forrása: Metrans)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Blog Vörösszemhatás

Tíz éve már: szentesi répa, meg egyebek – terelve

Harmati Marcell   ·   2024.10.10. 18:00

Tíz éve nagyban zajlott a 120-as vonal felújítása. Bizony voltak napok, amikor teljes kizárás volt a csabai oldalban. Viszont az élet nem állhatott meg, így a nemzetközi gyorsvonatok, valamint az eredetileg 120-as vonali közlekedésre szánt tehervonatok kerülő útirányra kényszerültek.