Vágányzár a 2-es villamoson

iho/vasút   ·   2017.07.31. 10:56

2017 augusztusában és szeptember elején a Kossuth Lajos téren zajló építési munkálatok, valamint a BKV Zrt. halaszthatatlan, az építkezés idejére időzített, Március 15. téri villamospálya-felújítási munkái miatt korlátozások várhatók a 2-es villamos közlekedésében. Augusztus 9-e, szerdától 18-ig, péntekig a villamosok nem közlekednek, augusztus 19-e, szombattól szeptember 10-e, vasárnapig pedig rövidített útvonalon, a Közvágóhíd H és a Kossuth Lajos tér (Széchenyi rakpart) között járnak.

Augusztus 9-18. között a teljes vonalon buszok pótolják a 2-es villamost, valamint a 24-es villamos is csak a Keleti és a Haller utca/Soroksári út között közlekedik. A 2-es villamos ezt követően, augusztus 19-e és szeptember 12-e között pedig csak a Közvágóhíd H és a Kossuth Lajos tér (Széchenyi rakpart) között közlekedik (forrás: BKK)

Az építési és felújítási munkák miatt augusztus 9-től 18-ig a 2-es villamos nem közlekedik, a villamosok helyett pótló autóbuszokkal, valamint a 15-ös, illetve a 115-ös járattal utazhatnak. A belső kerületekben várható forgalmi torlódások miatt annak, aki a belvárosba tart, a BKK alternatív útvonalak igénybevételét is javasolja, különösen a kötöttpályás járatok – a metrók, a nagy- és a kiskörúti villamosok –, továbbá a hajójáratok használatát. Augusztus 9-től 18-ig a 24-es villamos is rövidített útvonalon, a Keleti pályaudvartól a Haller utca/Soroksári út megállóhelyig közlekedik.

A forgalmi korlátozásokról és a 2-es villamos ideiglenes közlekedési rendjéről a BKK hamarosan részletes tájékoztatást fog adni.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.