Cak szekrényű kocsik, mert a törzsvásárlók kérték
Pompás betétkocsik készültek Tatabányán, motorkocsik, Szergejek, Csörgők mögé lehet büszkén csatolni mindet.
A szó szokás szerint Börcs Lászlóé, aki a QuaBLA hírlevelében adott most is tájékoztatást:
„Törzsvásárlóink kérésének eleget téve, a nemrég megjelent MTB motorkocsikhoz készítettünk, megjelenésben, és felirat-elrendezésben passzoló betétkocsikat.
Valamennyi modellen a negyedik kisablak helyét kimartuk, így a, korszaknak megfelelően tudjuk kiadni a modelleket.
A MÁV változat a Bahv kocsicsalád első festési, és felirat-elrendezési normájának megfelelően jelenik meg. Az eredetileg a járműjavítóból, ezüst ajtólappal kigördült járműveket, a használatba vétel után visszafestették a kocsiszekrény oldalfalával (majdnem) megegyező színnel.
Ezt az átmeneti állapotot képeztük le modell formájában.
A további, magasabb, pályaszámok már zöld ajtóval kerültek átadásra. A felirat-elrendezés módosítása után, már ezüst feljáróajtóval kerültek forgalomba.
A GYSEV kocsik már a tizenkét számjeggyel lettek tamponálva, az MTB motorkocsi feliratainak figyelembevételével.
A négyféle Cak szekrényű kocsit, nemcsak a motorkocsikhoz ajánljuk, kiváló választás lehet klasszikus vontatójárművekhez, Szergejhez, Csörgőhöz egyaránt.
- Katalógusszám: 23142, pályaszám: Bahv 4375, korszak: III.
- Katalógusszám: 23143, pályaszám: Bahv 4377, korszak: III.
- Katalógusszám: 22230, pályaszám: Bhv 50 43 20-27 318-9, korszak: IV.
- Katalógusszám: 22231, pályaszám: Bhv 50 43 20-27 327-0, korszak: IV.”
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!