Új vasúti ipari vágánnyal és rakodóterülettel bővül az iváncsai ipari-innovációs fejlesztési terület
A beruházás keretében nyílt hozzáférésű, közcélú infrastruktúraként vasúti kapcsolat épül és rakodóterület létesül.
A beruházás keretében nyílt hozzáférésű, közcélú infrastruktúraként vasúti kapcsolat épül és rakodóterület létesül.
A korlátozás főszabály szerint április 30-án, szerdán 22 órától május 1-jén, csütörtökön 22 óráig lenne érvényben, de szakmai kezdeményezésre felfüggesztik azt az éjszakai időszakban.
Látványos szakaszához érkezett a vasúti infrastruktúra fejlesztése Budapesten: a Szerémi út és az 1-es villamosvonal felett épülő új vasúti híd 250 tonnás acélszerkezetének fokozatosan juttatják végleges helyére – a hídelem a tervek szerint az esti órákban elfoglalja pozícióját.
Az M5-ös autópálya és Szentkirály közötti, több mint harminc kilométer hosszú, új szakasznak köszönhetően Kecskeméttől Békéscsabáig kétszer két sávon lehet közlekedni.
Kiírta a tendert az ÉKM: a 192,6 méter hosszú, új műtárgy a meglévő, éppen csak használható hídtól tizenöt méterre északra valósulhat meg. A régi pályát elbontják.
Mivel a társaság nyerte a tárgyban kiírt koncessziós pályázatot, a következő évtizedben is a MÁV-csoport lesz Magyarország kizárólagos autóbuszos helyközi személyszállítási közszolgáltatója.
Az új Mohácsi Duna-híd fejlesztésével együtt kétszer két sávosra bővülhet a Mohácsot Péccsel összekötő 57-es főút, valamint az 51-es főúttól Mohácsig vezető út. Új csomópontot, bekötőutat és pihenőhelyet is létrehoznak.
A megújult csomópont az M30-as autópálya Szikszó és Miskolc közötti szakaszának lezárása miatti torlódások enyhítését szolgálja.
Az új kiírást követően is 2026-ban kezdődnek az építkezések.
Március 15-étől közvetlen buszokkal lehet utazni Losonc és Salgótarján, valamint Rimaszombat és Cered között, májustól pedig a Losonc–Budapest viszonylaton is elindulnak a járatok. Hamarosan a vasúti járatok is újraindulhatnak?
Új eljárást eredményezett a vártnál nagyobb érdeklődés.
Harctéri jelentésben számolt be a szakminisztérium arról, hogy minősített többségi tulajdonos lett a Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút Zrt.-ben a magyar állam.
A vasúttársaság további 752,3 kilométernyi pályát üzemeltethet július elsejétől, ezzel hálózata csaknem megháromszorozódik: Gyékényestől Hegyeshalomig, Székesfehérvártól Szentgotthárdig fog érni.
A Hungrail vasúti árufuvarozási gazdaságossági és teljesítménynövelő akcióterve nyolc fő kategóriában több mint negyven beavatkozási területet érint.
Lázár János helvét orientációját az magyarázza, hogy az alpesi országból tíz év után levetett vasúti járműveket lehet beszerezni.