Kéktúra? Már van belőle mozdony és motorvonat is!
Újabb szemléletformáló kezdeményezésbe kapcsolódott be a GYSEV.
Újabb szemléletformáló kezdeményezésbe kapcsolódott be a GYSEV.
Amennyiben úgy gondolják, kezdjék a napjukat a legközelebbi újságos felkeresésével.
A vasúti iparág az Innotrans után a második legnagyobb és legrangosabb európai szakvásárán a közlekedési rendszerek és a vasúti infrastruktúra legújabb fejlesztéseit tárják a látogatók elé.
A motorvonatok kocsiszekrényeinek gyártása hamarosan meg is kezdődik a Stadler szolnoki üzemében. A szerelvények 2027 végétől folyamatosan állnak majd forgalomba.
Flottaerősítési elképzelések a magyar államvasutakon. Jellemző a feltételes mód.
A júliusi vonalátvételt követően kül- és beltéri utastájékoztató monitorokat, a peronokon esőbeállókat telepített vagy fog telepíteni, valamint állomásépületek felújítását és karbantartását végezte el és kezdi meg a nyugat-magyarországi vasúttársaság.
A GYSEV ismételten vizet oszt utasainak, miután az országos tisztifőorvos elrendelte a legmagasabb, III. fokú hőségriasztást augusztus 14-e csütörtöktől augusztus 17-e vasárnap éjfélig.
Sajtóértesülés szerint a Waberer’s Csoport a tranzakció feltételeinek nagy többségét már teljesítette, csak a szükséges banki és hatósági jóváhagyási folyamat van még hátra. Előbbivel azonban akadnak problémák.
Még nem lehet tudni, mi lesz a vége, mindenesetre a felek aláírták a soproni székhelyű vasúttársaság új nyugat-magyarországi vasútvonalairól szóló üzemeltetési és együttműködési megállapodást.
A GYSEV 752 kilométernyi vasúti pálya üzemeltetését veszi át a nagyobbik államvasúttól.
Az osztrák fél szerint a magyar fél jogsértő módon járt el, amikor kizárta az Osztrák Köztársaságot a tőkeemelésből. A törvényszéken azonban nem áll nyerésre.
Az osztrák StLB-től használtan beszerzett három hosszú Schlieren-kocsit és egy vezérlőt pofoznak ki, hogy minél előbb újabb szerelvényeket tudjanak kiadni a fokozatosan bővülő hálózat kiszolgálásához.
Harctéri jelentésben számolt be a szakminisztérium arról, hogy minősített többségi tulajdonos lett a Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút Zrt.-ben a magyar állam.
Az új esztendő első napjaiban megfogalmazott tíz miniszteri vállalás egyike volt, hogy a Dunántúl északnyugati részén az – immár magyar irányítás alatt lévő – GYSEV Zrt. veszi át a MÁV-csoporttól egyes vasútvonalak üzemeltetését, az így felszabaduló járművek pedig az ország keleti részében állhatnak szolgálatba.
A vasúttársaság további 752,3 kilométernyi pályát üzemeltethet július elsejétől, ezzel hálózata csaknem megháromszorozódik: Gyékényestől Hegyeshalomig, Székesfehérvártól Szentgotthárdig fog érni.