Növeli a Köln és Malmö közötti fuvarok gyakoriságát a Hupac
A megnövekedett piaci igények miatt február 6-ától az eddigi heti három helyett már négyszer közlekednek mindkét irányba a logisztikai vállalat tehervonatai.
A megnövekedett piaci igények miatt február 6-ától az eddigi heti három helyett már négyszer közlekednek mindkét irányba a logisztikai vállalat tehervonatai.
A DP Worldhöz kapcsolódó vállalat az észak-svájci Frenkendorfból és Niederglattból új fuvarokat indít Rotterdamba, Antwerpenbe pedig növeli a gyakoriságot.
A francia multimodális logisztikai vállalat a kelet-franciaországi Chalon-sur-Saone és a németországi Duisburg között indít vasúti fuvarokat február legvégétől.
Az olasz vasúti teherszállító társaság a Catania-Bicocca terminál és a Nápoly közelében fekvő Marcianise között szállít majd január 10-étől, mindkét irányban hetente hatszor.
A Mercitalia-leány a stockholmi kikötő és az eskilstunai intermodális terminál között kínál szállítási lehetőséget januártól, hetente öt járatpárral.
A folyamatosan növekedő áruvolumen kezelése érdekében az európai országoknak összesen körülbelül 490 milliárd eurónyi beruházást szükséges végrehajtani a transzeurópai közlekedési hálózat (TEN-T) vasútvonalain.
A multimodális fuvarozó Milánót Rotterdammal összekapcsoló vasúti fuvarjai januártól irányonként már heti tizenháromszor fognak közlekedni.
Az osztrák Kuenz által szállított eszközök a legmagasabb minőséget és üzemi biztonságot garantálják a luxemburgi Bettembourg-Dudelange-ban található multimodális terminálnál.
A kazahsztáni szárazkikötő a napokban már az idei hatezredik Kína–Európa viszonylatú tehervonatot kezelte.
A Barcelona közelében fekvő multimodális létesítmény átfogó fejlesztése várhatóan 2024 végére készülhet el teljesen.
A svájci logisztikai vállalat az északkelet-olaszországi Pordenone és a Lengyelország déli részén fekvő Gliwice között szállít október közepétől.
A létesítmény az egyetlen olyan magyarországi vámudvar, ahova széles és normál vasúti pálya is befut.
A Grendi Group a szigeten található Cagliariból szállít agyagot az Emilia-Romagna tartománybeli Dinazzanóba.
A logisztikai vállalat áprilistól még több intermodális fuvart bonyolít le Németország és Olaszország között.
Az ukrán nemzeti vasút UZ magánvállalatokat invitál arra, hogy vasúti terminálokat építsenek az ország nyugati részén.