Már tízmillió forintot fizetett vissza a késések miatt a MÁV-csoport
Június elsejével lépett életbe a késésbiztosítási rendszer, az első három nap alatt 9600 esetben térítették vissza a jegyár felét.
Június elsejével lépett életbe a késésbiztosítási rendszer, az első három nap alatt 9600 esetben térítették vissza a jegyár felét.
Tavaly több mint 750 ezer hívást bonyolítottak le, valamint elindult a mesterséges intelligencia által működtett robotasszisztens Elvira, aki 333 ezer alkalommal segítette az utasokat. 2024 májusától pedig már a MÁV–Volán-csoport színeiben a Volánbusz ügyfélszolgálati feladatait is a MÁVDIREKT látja el.
Németországban május 14-én 22 órától 16-án éjfélig (vasárnap éjszakától keddig) munkabeszüntetés elsz. A sztrájk már érinti a szombaton és vasárnap este Németország felé induló nemzetközi vonatokat is.
Teljesen magyar fejlesztésű robotasszisztenssel újul meg az Elvira menetrendi szolgáltatás a Mávdirekt telefonos ügyfélszolgálatán.