Megkezdődtek a Moszkva-2026 metrók tesztjei
A Metrovagonmas nemrégiben készült el az új metrótípus első szerelvényével mityiscsi üzemében. A gyártó a jármű minden rendszerét letesztelte, most az utasok nélküli próbautak zajlanak.
A Metrovagonmas nemrégiben készült el az új metrótípus első szerelvényével mityiscsi üzemében. A gyártó a jármű minden rendszerét letesztelte, most az utasok nélküli próbautak zajlanak.
Az egyik helységet a Komszomolszkaja átszállási pontnál, egy másikat pedig a Nizsegorodszkaja csomópontnál alakították ki, ahol zajmentes körülmények között lehet dolgozni vagy eszközt tölteni.
A felszín felett hat méter magasságban futó pálya nem váltotta be a közlekedési módként hozzá fűzött reményeket.
Az orosz főváros villamoshálózatát is üzemeltető Moszkvai Metró száz egyszekciós kocsit vásárol a hazai PK TS-től.
Az első, 11,2 kilométer hosszú vonalat 1935. május 19-én nyitották meg tizenhárom állomással. Akkor naponta 177 ezer utas használta, a mára tizenhat vonalból álló hálózatot napjainkban már 8,2 millióan veszik igénybe.