Hol van az igazság a nagy infografika-fikában?
Már több, mint középidőnél tart az 1-es vonal teljes kizárása, és az 5-ös vonal időszakos funkcióváltása. A MÁV elégedett a döntésével, a Közlekedési Klub pedig kicsit sem.
Már több, mint középidőnél tart az 1-es vonal teljes kizárása, és az 5-ös vonal időszakos funkcióváltása. A MÁV elégedett a döntésével, a Közlekedési Klub pedig kicsit sem.
Három héten át, november 17-éig szünetel a vonatközlekedés Tatabánya, illetve Szárliget és Biatorbágy, éjszakánként pedig Tatabánya és Budaörs között.
A Magyar Közlekedési Klubnál bizonyítékul megrajzolták azt a menetrendi ábrát, amiben a személyvonatok is elférnek, Vitézy Dávid pedig aggódik, nehogy maradjon a módváltás a Fehérvár–Komárom vasútvonalon. A MÁv viszont határozottan állítja: az MKK számításai tévesek.
A munkálatok egyidejűleg érintik mindkét vágányt, ezért három héten keresztül teljesen szünetelni fog a vonatközlekedés Szárliget és Biatorbágy, éjszakánként pedig Szárliget és Budaörs között. Ezeken a szakaszokon kizárólag vonatpótlóbuszok szállítják majd az utasokat.
Hétfőn és kedden Magyarország felé valamennyi railjet-vonat továbbra is a teljes útvonalán közlekedik.
Megunták az osztrákok az 1-es vonal felújítása miatti állandó késéseket, hétfőtől egy időre lemondják a railjeteket Bécs és Budapest között.
Sajnos rászervezték a munkákra az 1-es vonali vágányzárat is, így az IC-ken utazókra két pótlóbusz is vár Budapestig. Képriport az utolsó órákból.
Szeptember 28-án megkezdődnek a szombathelyi pályaudvar északi területének átépítési munkálatai.
Október 27-étől három héten át immár mindkét vágányon szünetelni fog a vasúti forgalom, azaz az 1-es fővonalon teljes kizárás lesz Biatorbágy és Szárliget között.
Fotóriporterünk hajnal óta Budaörsön figyeli és fotózza a Biatorbágy és Szárliget közötti pályafelújítás első napjának eseményeit.
Az Elvirában és a MÁV appban.
Szeptember 18-ától jelentősen megváltozik a menetrend a győri fővonalon.
Hétfőn indul a vágányzár az 1-es vonalon, a tehervonatok meg... Kitöltik a rendelkezésre álló teret.
Az első éjszakán nem sikerült időben befejezni a vágányzárat a 140-es vonalon, órákkal kisebb ablak jutott a Kiskunfélegyházán várakozó röszkei vonatoknak.
De megkötésekkel: csak bizonyos időszakokban, és Kiskunfélegyházától dízel vontatással.