Idén ötödször: Indóház
Amennyiben úgy gondolják, kezdjék a napjukat a legközelebbi újságos felkeresésével.
Amennyiben úgy gondolják, kezdjék a napjukat a legközelebbi újságos felkeresésével.
Eddigi két évtizedünk során alig valamivel kevesebb, mint 15 ezer oldalon hozzávetőlegesen ötezer téma (cikk); aktuálisan nyolcvan oldalon 35 jelentősebb/hosszabb olvasnivaló. Szemelvények a friss folyóirat tartalmából.
A címlapot megérdemelten kapta meg Simon Zsolt a 1535-ös Vikingről készült felvétele, fotóriporterünk az első napokban kísérte nyomon az északi harcosok északi parti színrelépését.
Megjelent! Idén hatvan éves a MÁV 62-es sorozata. Mellékvonali motorkocsik térhódítása. A 303,002 felújítása. Szarajevó, ahol az orra után megy az utas. A phenjani metró. Újra megindult a forgalom a Tram de Opcinán. És modellvasút.
A szokásosnál valamivel később férhetnek a legújabb Indóházhoz az olvasók, ám íme, mit kínál a decemberi kiadás!
Kellemes nyári túrának ígérkezik kedvenc kötöttpályás periodikájuk beszerzése, már félmegyényi területeken nincs értelmes újságárus. Így azért elég nehéz...
Megjelent a június–júliusi Indóház, benne a Jugoszláviának szállított Mađarica Bobókkal, a korai biztber kosárjelzőkkel, Jeszenszky Géza interjúval, az 1-es számú, hegyeshalmi vasútvonal mindennapos feszültségeivel, a BuBe szerbiai szakaszának a küszöbön álló befejezésével, és persze a győri Wilhelm Pieck Magyar Vagon- és Gépgyár a Hűvösvölgyben régóta vajúdó, de egy menet erejéig magát megmutató Mk49-esével.
Elkészült, kézzel fogható – ez az Indóház a kerek évforduló előtti utolsó évfolyamának utolsó kiadása, vagyis a XIX/6. száma. MÁV 303, járműbeszerzési célok, dízelparadicsom az 5-ösön, pesti sínek térképezett történelme. És még sok más.
Újra Indóház a kiemelt árushelyeken: nyolcvan oldalon megjelent a június–júliusi kiadás.