Dunántúli vasútállomásokat fejlesztenek tovább katonai célú használathoz
A program öt vasútvonalon összesen tizenegy helyszínt érint, többek között Hegyeshalmot, Komáromot, Bobát, Várpalotát és Dombóvárt.
A program öt vasútvonalon összesen tizenegy helyszínt érint, többek között Hegyeshalmot, Komáromot, Bobát, Várpalotát és Dombóvárt.
Néhány hónapot ugyan késett a kivitelezés, de augusztus 28-án nulla órától a pályára engedélyezett sebesség figyelembe vételével a vonatokat villamos mozdonyok továbbíthatják.
Kedden Szabadbattyán és Kenese között élesztették a felsővezetéket, a GYSEV Cargo Vectronjával próbálták ki.
Ütemterv szerint haladnak a 29-es vasútvonal villamosítási munkái.
Kisebb fennakadások a rendszerben, de folytatja szerződött munkáit a Vasútvill.
Több különvonat is csattogott már leállított mellékvonalakon, elkezdtek megújulni a Talentek, visszaadták a forgalomnak a megújult 80a-t.
Idén már külföldön is kamatoztatják tudásukat a Vasútvill Kft. szakemberei.
A jeles napra ráadásul a Rákóczi-emlékmozdonyt is elküldték a Rákócziak egykori területére.
A Vasútvill és az R-Kord konzorciuma nettó huszonhárommilliárd forintért húzhatja ki a drótot Szabadbattyán és Balatonfüred között.
Fél évvel a tenderkiírás után lett eredmény, ősszel már meg is kezdődnek a munkálatok.