Citeába botlik az, aki jókor, jó helyen túlórázik
Update: Omnibuszék szerint június végéig teszteli a Citeát a BKV.
Korábban írtuk:
A főnök írta a levlistára,
„este negyed 12-kor mentem haza, és a kelenföldi buszvégállomáson P-rendszámmal bóklászott egy Citea, utasokat szállított, a frász se tudja melyik háromjegyű viszonylaton. A 40-es busz vezetője meg is állt a közelében, és átkiabált a sofőrnek, »tesó, na milyen az új talicska?« Az meg azt válaszolta: »jó«. Nem ragozta túl. A sötétben nem nagyon láttam, mi van az oldalára pingálva, valami olyasmi lehetett, hogy kisebb önsúly, kevesebb fogyasztás. Ami első blikkre tetszett, hogy hátul nem kell hegyet mászni, alacsonypadlósan vannak egyszintben az ülések.”
Nemhivatalosan kiderítettük, néhány napig górcsövezik a buszt a BKV-nál. A Citea hasonló kategória, mint az ugyancsak kiskerekű Kravtex/Credo. Hogy mi az igazi motiváció? Valószínű, hogy egyelőre nem a vételi szándék, a szolgáltató viszont szeretne tájékozódni a kategória piacán.
Istvánfi kolléga az alábbiakkal egészítette ki a feniteket: „Berlinbe sikerült betörnie a VDL-nek, nyugaton kezd trend lenni a kis kerék, kisebb önsúly, fogyasztás, stb. Mondjuk szerintem gusztustalan, de ez nem szakmai érv...”
A busz egyébként errefelé közlekedik.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!