Dobogós helyen a Mobilitási héten
Magyarországról 145 település vett részt a rendezvénysorozatban, ezzel a harmadik legjobb eredményt érte el hazánk az indulók között. A magyar kampány sikerességét bizonyítja, hogy 64 csatlakozó önkormányzat állandó intézkedéseket – kerékpárutak építése, gyalogosforgalom elősegítése – vezetett be. A részt vevő települések száma folyamatosan nő: 2002-ben 43, 2006-ban 57, 2010-ben 96 önkormányzat csatlakozott. Az NFM fő partnere a kampányban az MVM Zrt. volt. A munkát a közlekedési vállalatok (MÁV Zrt., GYSEV Zrt., Volán társaságok, Budapesti Közlekedési Központ) mellett olyan, a környezetvédelem ügye mellett elkötelezett intézmények és vállalatok is segítették, mint a Fővárosi Állat- és Növénykert, a KTI Közlekedéstudományi Intézet, a Szerencsejáték Zrt. vagy a Hungaroring Sport Zrt. – áll a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium sajtóközleményében.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!