Nem állnak le a vajdasági buszok

iho   ·   2014.02.13. 11:31

Ilyen az, ha egy országgyűlési képviselő összes lobbierejét latba veti: Kalmár Ferenc, a Fidesz–KDNP szegedi országgyűlési képviselője, betartotta szavát, egyeztetett Völner Pállal, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastrukturális területért felelős államtitkárával. S péntektől ugyanúgy járnak a Tisza Volán buszai, mint korábban. Kicsit olyannak érezzük ezt az egészet, mint amikor a nyuszika megkérdezi a medvét, nem húzná le őt a halállistájáról. Mire a medve azt mondja, de... Körülbelül ennyire lehetett komoly ez az egész: nem lehetne, hogy járjanak mégis a buszok? Hát jó, járjanak... Azt viszont már önökre bízzuk, hogy eldöntsék, ki lehetett jelen helyzetben valójában a medve és ki a nyuszika.

Az minden esetre tény: a KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. rendszeresen foglalkozik a Szeged–Szabadka régió határon átnyúló közösségi közlekedésfejlesztésével. Eddig megjelent tanulmányaik itt (pdf) és itt (pdf), valamint itt (pdf) elérhetők.

A témával hamarosan részletesen foglalkozunk.

Korábban írtuk:

A vállalat a változások bejelentéséhez nem fűzött magyarázatot.

Kalmár Ferenc KDNP-s parlamenti képviselő barátságtalannak tartja a társaság lépését, szerinte ez nem csak gazdasági kérdés. Ha nem kap szót a parlament utolsó ülésnapján, akkor egyeztetni akar Völner Pál infrastrukturális államtitkárral – írja a delmagyar.hu.

A rendszeresen ingázó vajdaságiak a Facebookon már korábban megszervezték a telekocsi-rendszert.

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Közút Zöldút Közlekedésbiztonság Környezetvédelem Automobil

A gépkocsik károsanyag-kibocsátását mérik fel az ország négy városában

iho/közút   ·   2024.09.18. 15:00

A szeptember 16-a és 20-a között zajló Közúti Közlekedési Környezetvédelmi Akció során végzett mérések célja, hogy átfogó képet adjon a hazánkban forgalomban lévő gépkocsiállomány évenkénti változásáról és a járművek állapotáról, beleértve az átlagéletkort és az erózió mértékét.