Miért hiszik azt, hogy ezt így lehet?

iho/zöldút   ·   2016.03.21. 19:10
boldogbringa0

A 60lap.hu oldaltól kaptuk a linket, amelyben a szerző Bíró József aprítja joggal a hatvani városvezetést a boldogi kerékpárút kapcsán. A valóban botrányos – lásd a galériát, amelynek képeit a fenti oldalról vettük át – javítás adta az ötletet, gyűjtsük össze szerte az országból az összes borzalmas kerékpárutat! Mivel borzalmas sokféleképpen lehet egy kerékpárút sajnos – ezért szűkítünk, kerékpárút alatt most olyan valóban épített utat értünk, amelyen csak elméletileg lehet közlekedni, mert:

Ezt itt már a kerékpárút, haladóknak. A galéria végén isteni vasutas kontent is van!

  • a traktor összetörte,
  • egy nagyobb esőben Balaton keletkezik rajta, és sehova nem folyik el a víz,
  • az újraaszfaltozás „nem sikerült”, egymást érik a döccenők
  • nincs alapja, ezért már egy kisebb fa gyökere is fölnyomta.

Minden kerékpárút játszik, amely településeket köt össze, falvakban, városokban kanyarog, csak az a lényeg, nem azért rossz, mert figyelmetlen autósok parkolnak rajta, vagy mert egy nagyobb járda megfelezésével, sárga festékes vödörrel „építették meg”.

Várjuk a fotóikat e-mailcímünkre! Kérjük a fényképekhez írják oda, hol készültek, de minden egyéb infónak örülünk (mikor készült, mennyibe kerülhetett stb.)!

Hátha elérjük nem fogjuk, hogy fölfogják a nyakkendősök, azért, mert „csak” kerékpárút, attól még ugyanúgy rendesen meg kell építeni!

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső, idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.