Szergej-hegyek
Elsősorban a tehervonatok kerülő úton való közlekedésében, másrészt a mentési munkálatok során számítanak az ország legnagyobb dízelmozdonyaira. A balesetet követően még szombaton elindult Ferencvárosból a 265-ös Szergej a szolnoki daruval, valamint Székesfehérvárról a 231-es a helyi daruszerelvénnyel. A fehérvári daru Rétszilason állomásozott, a szolnoki meghibásodása esetén vetették volna be. Pusztaszabolcs irányából Adonyba a 334-es továbbított anyagvonati szerelvényeket.
A teherforgalmat a dízeles 43-as vonalra terelték Rétszilas felé. A nehéz tehervonatok továbbítása itt szintén az M62-esek feladata. A tehervonatok átemelésében a 305-ös, a 314-es, a 332-es és a 333-as fehérvári remotok mellett a 165-ös, a 175-ös, a 178-as, a 228-as és a 231-es Szergej is részt vett. A miskolci 178-as a Ludason megrakott egyvagonnyi betonalj élén jutott el a Dunántúlra, azonban tehervonatok élén csak egyszer bizonyíthatott, vasárnapról hétfőre virradó éjszaka Dunaújvárosban fekve maradt. A dög gépet vonatba sorozva továbbították Ferencvárosba.