Folyóvágánnyal visszaadják éjfélkor a forgalomnak Rákosrendezőt
Hegyi Zsolt döntött arról, hogy így legyen.
Hegyi Zsolt döntött arról, hogy így legyen.
Interaktív felületen böngészhetők a 2019–2024 közötti időszak adatai.
Jelentősen változik az esztergomi, a váci és a veresegyházi vonal menetrendje.
Állapotjelentés a Mávinformtól.
A műszaki mentés idejére csak jelentős korlátozásokkal használható a forgalmas állomás, az esztergomi, szobi és veresegyházi vonalakon késésekre, járatkimaradásokra kell számítani.
A Deutsche Bahn regionális járata Riedlingen közelében tért le a pályáról egy vihart követően.
Szerda délután a Komárom–Székesfehérvár közötti S150-es vonatoknál 30–60 perccel hosszabb eljutási időre, pótlóbuszos közlekedésre kell számítani baleseti helyszínelés miatt.
Ezúttal Tiszavasváriban ment ki egy kacsákat szállító kamion egy személyvonat elé.
Nő az olyan balesetek száma a vasúti átjárókban, amelyek oka az okoseszköz- és fülhallgató-használat miatti figyelmetlenség, ezért újabb elemmel bővül a MÁV vasútbiztonsági kampánya.
A kár 65 millió forint, de szerencsére nincsenek sérültek, csak evakuált utasok és jelentős fennakadás a cseh fővonalon.
A balesetben az autó vezetője meghalt, a vonaton tartózkodó mozdonyvezetőt, jegyvizsgálót és tizenhárom utast a tűzoltók szabadították ki az ex-interpici-motorkocsiból.
Személyi sérülés nem történt, közvetlen veszély nem keletkezett.
A MÁV-csoport naponta körülbelül ötvenezer járatot közlekedtet, ezek problémája esetén a központ igyekszik megtalálni a lehető leggyorsabb megoldást a továbbutazáshoz.
Lassan egy hónapja, január huszonötödikén egy siklás komoly fennakadást okozott a szegedi oldalban. A forgalom huszonkilencedikén korlátozásokkal indult újra. Hogy mikor áll helyre a rend? Majd!
Az áldozatokon túl minden baleset egyúttal trauma a mozdonyvezetőnek is, aki vétlen részese az eseményeknek. Nem utolsó sorban pedig a balesetek forgalmi zavarokat okoznak egy-egy térség közlekedésében, illetve több százmilliós anyagi kárt a vasúttársaságnak.