Unja a repülést? Nézzen focit!

iho/repülés   ·   2012.06.01. 17:03

A kísérleti élő sugárzású Sports 24 televíziós szolgáltatást a repülőgép-fedélzeti szórakoztató rendszerek szakértője, a Rave szállítja a Lufthansa számára.

A Lufthansa fedélzeti szórakoztató rendszerében megjelent az első, élő közvetítéseket sugárzó Sports 24 csatorna. A vételi jelet műholdon keresztül közvetlenül a fedélzetre sugározzák a Lufthansa FlyNet szélessávú internet-szolgáltatásán keresztül, és onnan továbbítják a szórakoztató rendszerre. Ez a szolgáltatás már három Airbus A330 típusú gépen elérhető és a fedélzeti internettel szemben ingyenes az utasok számára. A Sports 24 televíziónak a repülőgép-fedélzeti sugárzást érintő speciális sugárzási jogai vannak több sporteseményre, például az UEFA labdarúgó-Európa-bajnokság (a nyitó meccsre, a német csapat minden meccsére és a döntőkre) vagy a londoni olimpiai játékok - tudatta szerkesztőségünkkel a légitársaság. Az angol nyelvű csatorna a Bundesliga 2012/2013-as szezonját is sugározza majd, akárcsak a Premier League meccseit, a Forma 1-es futamokat, az NFL Supebowlt, a wimbledoni és a francia nagydíj teniszversenyeit, illetve a Ryder Kupát és az US Opent a golf szerelmeseinek.

A Lufthansa a nagytávolságú utakra használt gépflottáját a kaliforniai The IMS Company „Rave” elnevezésű termékével látja el. Jövő tavasztól kezdve a B747-400, A340-600, A340-300 és A330-300 típusú gépek utasai használhatják ezt a rendszert, melynek kezelése egy táblagépéhez hasonlít.

A turista osztály utasai képernyőérintéssel navigálhatnak, az első- és üzleti osztály utasai pedig az úgynevezett egyujjas navigációjú távirányítót használhatják. Mivel minden tartalmat az egyes ülésekhez tartozó monitorok egységében tárolnak, a használathoz még szerverhez sem kell csatlakozni.

Kapcsolódó hírek

Repülés Légiközlekedés

KLM: százötven nyári célállomás

iho/repülés   ·   2024.03.10. 12:00

A holland királyi légitársaság a nyári menetrendi időszakban hét százalékkal több ülőhelyet kínál az elmúlt év azonos időszakához képest, így a felkínált kapacitás minimálisan marad csak el az eddigi rekordot jelentő 2019-es szinthez képest.