Arat az Airbus a párizsi légiszalonon
Sorra jelenti be az európai repülőgépgyártó a megrendeléseket. A távolban feltűnik még az Embraer és az ATR, a Boeing viszont sehol…
Sorra jelenti be az európai repülőgépgyártó a megrendeléseket. A távolban feltűnik még az Embraer és az ATR, a Boeing viszont sehol…
A légitársaság szerint az új, csúcstechnológiás, keskenytörzsű géppel beköszöntött a hosszútávú diszkont repülés új korszaka. Idén várhatóan további öt A321XLR-t állítanak forgalomba.
A keskenytörzsű, közepes hatótávolságú utasszállítóhoz a légitársaság az amerikai Azorra lízing- és vagyonkezelő cég közvetítésével jutott hozzá.
A flotta legújabb tagja azonban csak 2025-ben kezdi meg szolgálatát az Egyesült Arab Emírségek két nemzeti légitársaságának nagyobbikánál.
A fapados légitársaság az Airbusszal közösen veszi górcső alá a SAF-fel történő üzemeltetést. A teszt a barcelonai és a brüsszeli járatokon indul.
Júliusban a repülőgépgyártó hetvenhét gépet szállított le, idén összesen pedig már négyszázat, ám a megrendelések elmaradnak a múlt éviektől.
Nyilván a Boeingről van szó, az amerikaiak mindössze négy repülőgépre kaptak megrendelést májusban. A piac kivár, Toulouse-ban sem dörzsölhetik önfeledten a markukat a chief financial officerek.
Az Emirates 615 üléses Superjumbóval kiszolgált, Dubaj és Bahrein közötti ideiglenes járatának a blokkideje azért meghaladta az egy órát.
A Boeing termelési korlátai miatt a légitársaságok képtelenek beszerezni a növekvő légiutas-forgalom kezeléséhez szükséges új repülőgépeket, a kereslet nő, miközben kapacitásszűkében lesznek, a folyamat végkicsengése pedig: a repjegyek ára nőni fog.
Közzétette legfrissebb negyedéves pénzügyi eredményeit a Boeing Company. A repülőgépgyártó mínusza borítékolható volt, a vállalat továbbra is a biztonságra és a minőségre összpontosít.
Meglepő, vagy sem: ezek közül kettő Egyiptom és Szaúd-Arábia között teremt kapcsolatot.
Visszatekintés az elmúlt év néhány legfontosabb esetére, fejleményére.
Bogotá és Buenos Aires közötti a leghosszabb leszállás nélküli, Airbus A319-essel repült útvonal, a legizgalmasabb pedig a Myanmar Airways International Yangont Dubajjal összekötő ajánlata.
És ez még csak nem is a vég kezdete, hiszen a repülőgépgyártó várakozásai szerint a következő húsz évben több mint ezer ilyen átalakított repülőgépre lesz szükség a kereslet kielégítéséhez.
Az Ural Airlines a szétszedés vagy a kivontatás helyett arra készül, hogy az A320-assal a levegőbe emelkedve hagyja el a vészleszállás helyszínét. Rázós lesz.