Arat az Airbus a párizsi légiszalonon
Sorra jelenti be az európai repülőgépgyártó a megrendeléseket. A távolban feltűnik még az Embraer és az ATR, a Boeing viszont sehol…
Sorra jelenti be az európai repülőgépgyártó a megrendeléseket. A távolban feltűnik még az Embraer és az ATR, a Boeing viszont sehol…
A vámháború eszkalálódásával az egyes ágazatokban működő vállalatok igyekeznek alkalmazkodni a húzd meg, ereszd meg változásokhoz: egyesek lehetőséget látnak bennük, mások a negatív hatásokra készülnek.
Az F-47-esnek elnevezett Next Generation Air Dominance vadászok a Kína elleni konfliktusokra való felkészülés jegyében készülnek, a program teljes költsége többszáz milliárdos nagyságrendű.
A három évre szóló megállapodás célja az alacsony észlelhetőségű vadászbombázók harckészültségének javítása, továbbá az F119-PW-100 utánégetős gázturbinás sugárhajtómű fenntartásával összefüggő költségek csökkentése.
Az amerikai repülőgépgyártó előrejelzésében megállapítja: két évtizeden belül nagyságrendekkel több repülőgépet fognak üzemelteti a légitársaságok, mint manapság.
Decemberben egy, akkor a nyilvánosság előtt még nem ismert megrendelő jelentette be az igényét nyolc, a gyártási fázis utolsó szakaszához érkezett Boeing 767F-re. Most kiderült: az ügyfél a UPS.
A flotta legújabb tagja azonban csak 2025-ben kezdi meg szolgálatát az Egyesült Arab Emírségek két nemzeti légitársaságának nagyobbikánál.
Kereskedelmi forgalomban mindenféleképpen: tudniillik a hétvégén repülte utolsó útját a QantasLink VH-YQS lajstromjelű gépe.
A leépítés egyaránt érinteni fogja a vállalatvezetői és középvezetői kört is, összesen körülbelül 17 ezer embert.
Bár ez a legkevésbé népszerű Dreamliner változat, a Korean Air már a tizedik, a legnagyobb befogadóképességű, de a kisebb változatoknál kurtább akciórádiuszú 787-10-essel a flottáját bővítő társaság.
Nyilván a Boeingről van szó, az amerikaiak mindössze négy repülőgépre kaptak megrendelést májusban. A piac kivár, Toulouse-ban sem dörzsölhetik önfeledten a markukat a chief financial officerek.
A bútorrestaurátorok és a loftart jeles képviselői repülőgép-alkatrészekből, berendezési tárgyakból kreálnak lakás- és irodakiegészítőket, a légiközlekedés híveinek legnagyobb megelégedésére. Különleges alkotások, egyedi származástörténet, borsos ár.
Közzétette legfrissebb negyedéves pénzügyi eredményeit a Boeing Company. A repülőgépgyártó mínusza borítékolható volt, a vállalat továbbra is a biztonságra és a minőségre összpontosít.
A 737-300 és társai nagy népszerűségnek örvendtek a maguk idejében, számos példányuk napjainkban is szolgálatban van.
Szokatlanul őszinte és világos útmutatást adott az FAA, az Egyesült Államok Szövetségi Légügyi Hivatala a Boeingnek arról, az utóbbi idők fejleményei után mi a teendője – a repülőgépgyártó hosszú rehabilitációs folyamat előtt áll.