Budapest–Belgrád vasút: fontos módosítások jelentek meg a Magyar Közlönyben
Többletfeladatokat kell elvégezni, ehhez plusz források is kellenek a központi költségvetésből.
Többletfeladatokat kell elvégezni, ehhez plusz források is kellenek a központi költségvetésből.
Huszonhét villamos motorvonattal frissülhet a vasúttársaság járműállománya.
Mégpedig március huszadika, hétfőtől.
A globális szállításkezelő platformon is foglalni lehet a vezető európai vasútlogisztikai szereplő vasúti és intermodális szállítmányait.
A vegyesen villamos- és dízelgépek Spanyolországban, az algecirasi kikötő és a zaragozai Plaza logisztikai központ között fognak RoLa-vonatokat továbbítani.
Az Európa Kulturális Fővárosa programhoz kapcsolódva újítja fel a vasúttársaság Veszprém vasútállomást.
Hatvanéves a Szili és a Nohab, ötven a Csörgő. A múltidéző járatok Tornanádaskától Szombathelyig lefedik majd az országot.
A nemzeti ünnephez kapcsolódó programok közúti korlátozásokra, és emiatt közösségi közlekedési változásokra kell készülni a belvárosban.
A Balaton felé vezető oldal az M0-ás és a Balatonvilágosi csomópont között teljes hosszban válhat háromsávúvá, a bal pályán pedig Balatonvilágos és Székesfehérvár között növelik a kapacitást. Vitézy Dávid szerint az újabb sáv megépítése helyett a vasutat kéne helyzetbe hozni.
A MÁV külsős műszaki szakértőjét, megszámlálhatatlan és páratlan vasúti fotó készítőjét a jövő hónapban helyezik örök nyugalomra.
A MÁV Széchenyi-hegyi Gyermekvasúton március 15-én tartják a hagyományos, húsz kilométeres, a „Gyermekvasút nyomában” elnevezésű nappali teljesítménytúrát.
Az akadályok hatékony felszámolása érdekében tisztában kell lenni azok eredetével: nem a nyomtávok közötti eltérés az egyetlen gátló tényező, számos egyéb is létezik.
Az 1848/49-es forradalom és szabadságharc évfordulóján változik a vonatok, buszok és a hévek közlekedési rendje.
A Vörös-tengernél fekvő Ajn Szúhna kikötője és az Alexandriától délnyugatra található Borg El Arab között jöhet létre 330 kilométernyi villamosított pálya.