Felújítás és járműbeszerzés

Nagyszabású modernizációba kezdett a kincses város: a villamospályán és -megállókon kívül az autóbusz-megállók is megújulnak. Míg idehaza a nagyvasúti járművek (MÁV-Start, GYSEV személykocsik) „wifisítése” folyik, Kolozsvár a tizenkét új, 44 üléses PESA Swing villamosába ingyenes internet-hozzáférést is rendelt.
Kolozsvár egyetlen, három viszonylatot átlapolva közlekedtető vonalán (a századfordulós, gőzvontatású kísérletek után csak 1987-ben indult el a villamos) eleddig hazai gyártású Timiş és különböző német városokból használtan érkezett Tatra T4D és KT4D kocsik közlekedtek. Német villamosok után jönnek tehát a lengyelek – hazai, azaz román gyártású szerelvény a Timişek óta nem készült a városnak, a PESA az aradi Astrát utasította maga mögé a közbeszerzésben.