Új szigetperon és átépített vágányhálózat várja az utasokat Kapuváron
A magasperonnak köszönhetően könnyebb fel- és leszállni a vonatokra, illetve róluk, de a babakocsikkal, kerekesszékkel közlekedőknek is egyszerűbbé vált az utazás.
A magasperonnak köszönhetően könnyebb fel- és leszállni a vonatokra, illetve róluk, de a babakocsikkal, kerekesszékkel közlekedőknek is egyszerűbbé vált az utazás.
A júliusi vonalátvételt követően kül- és beltéri utastájékoztató monitorokat, a peronokon esőbeállókat telepített vagy fog telepíteni, valamint állomásépületek felújítását és karbantartását végezte el és kezdi meg a nyugat-magyarországi vasúttársaság.
Egy állomást és egy vasúti megállóhelyet építettek újjá a dél-balatoni vonalon.
Elkészült a külső felújítás: az épület új homlokzatburkolatot kapott, kicserélték a külső nyílászárókat és üvegezett felületeket.
A szövetségi kormány 21,1 milliárd eurós infrastruktúra-fejlesztési tervet jelentett be a 2024–2029-es időszakra. Néhány projektet viszont átütemeztek.
Új jelző- és biztosítóberendezést telepítettek, a fejlesztést a spanyol CAF Signalling és szlovén partnere, az Iskra valósította meg.
A vasút által eddig szétválasztott városrészeket összekötő műtárgy átadásával teljesen befejeződött a vasútállomás évek óta zajló korszerűsítése.
A munkálatok ideje alatt a Szováti úti vasúti átjárót lezárják, a város déli oldalát a 4-es főút felől lehet majd megközelíteni.
A Nyugati és a Keleti pályaudvarokról eltüntetik az oda nem illő pavilonokat. Ötven állomás és megállóhely szépülhet meg a következő évek során.
Tempósan haladnak előre a 100-as felújítási munkálatai.
Eljátszottunk a gondolattal, milyen közlekedési beruházások valósultak volna meg – vagy éppen nem –, ha már korábban álljt parancsolunk az Uniónak. A vaspályák helyzete.