Vasárnaptól megvásárolhatók a 2025-ös autópálya-matricák
A matricaárak és a büntetések is újra emelkednek jövőre.
A matricaárak és a büntetések is újra emelkednek jövőre.
Az Erdélyt Moldovával összekötő A8-as sztráda Gyergyóalfalu és Ditró közötti részére írtak ki közbeszerzési eljárást a román hatóságok.
A műtárgy 38 sarujából három már erősen elhasználódott, így cseréljük szükséges, mely szeptember 2-ával kezdődően várhatóan két hetet vesz majd igénybe.
Augusztus 1-jétől az egynapos autópályamatrica is megvásárolható északi szomszédunknál.
Az ellenőrzött ötvenhárom járműnél összesen hatvan jogsértést észleltek, tizenegy járműnél az ellenőrök a továbbhaladást is megtiltották.
Szeptember 30-ig tíz százalékkal lesznek magasabbak a szezonális tarifák. A nyári díjszabás nem vonatkozik a nehéz járművekre, autóbuszokra és kamionokra.
Van olyan szakasz, ahol az aszfaltburkolat átlagéletkora meghaladja a 15 évet.
Jelentős projektek mennek végbe déli szomszédunknál, többek között a Budapest–Belgrád vasútvonal fejlesztése, a Tarcal-hegységet átszelő közúti folyosó, valamint számos más autóút építése. A Vajdaságban is könnyebb lesz közlekedni.
Lázár János szerint a magyar állam lát fantáziát abban, hogy felvásárolja az osztrák állam részesedését a vasúttársaságban. Az osztrák Strabag 6,1 százalékára is tettek ajánlatot.
Egy halálos áldozata van eddig a szerencsétlenségnek, a buszsofőr, aki nekiütközött az előtte lévő Flixbusznak. Hetvenen megsérültek.
Megváltozik a forgalom rendje hétfőtől a röszkei autópálya-határátkelőhelyen, az uniós és az azon kívüli állampolgárok ellenőrzését külön sávokban végzik majd.
Egy utas elhunyt, 59-en megsérültek a D2 autópálya Csehország felé vezető szakaszán történt karambolban.
Az M1-es, az M15-ös, az M3-as, az M30-as, az M35-ös, az M4-es, az M7-es és az M8-as gyorsforgalmi utakon, összesen 297 kilométer hosszan építik át az elhasználódott útburkolatot.
A Balaton felé vezető oldal az M0-ás és a Balatonvilágosi csomópont között teljes hosszban válhat háromsávúvá, a bal pályán pedig Balatonvilágos és Székesfehérvár között növelik a kapacitást. Vitézy Dávid szerint az újabb sáv megépítése helyett a vasutat kéne helyzetbe hozni.
Az A1-es, A2-es és A3-as autópálya mintegy 160 kilométernyi, Bukarest környéki szakasza érintett.