Újabb menetrend szerinti kínai légijárat Budapestre: megérkezett az első gép Kantonból
A China Southern légitársaság mostantól hetente négyszer repül Boeing 787-9-es Dreamlinerrel a kínai nagyváros és a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér között.
A China Southern légitársaság mostantól hetente négyszer repül Boeing 787-9-es Dreamlinerrel a kínai nagyváros és a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér között.
Miért fontos ez a vonal? Erős turista érdeklődés, felfutó üzleti kapcsolatok, a konkurencia a LOT.
Közel kétéves kimaradás után hetente háromszor repülnek transzatlanti járatot a lengyel 787-esek.
A javítások és a kieső átadások egymilliárd dollárba kerülnek a Boeingnak. Nincs nagy felhajtás a forgalomba állítás évfordulóján.
Már legyártott, de más vevő részéről visszamondott példányok lesznek az elsők, amelyek szolgálatba állnak majd a német társaságnál. A főváros nevét korábban egy nemrég kivont A380-as viselte.
Új tervek a túlélésre, egy sokkal kisebb, és csak skandináv-európai utakat repülő társaságról. Long-haul/low cost: eleve hibás koncepció?
A kis kétfedelesektől az óriásgépekig. Visszafogott centenárium, késnek az extrahosszú járatok, de a járvány is igazolja a point-to-point koncepciót.
Újra repül a 115-ből tizennégy hatalmas A380-as, de a jövőben a társaság a rugalmasabban használható, kisebb 787-eseket preferálja.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló március 6-ától március 12-éig.
Mostmár csak amerikai állampolgárok repülhetnek Európából az USA-ba. AA típuscsere, az öreglányok nyugdíjba mennek. Norvégia: adócsökkentés a bajba jutott társaságoknak.