Forgószárnyas nagyüzletek: Mókuskák Brazíliának, Apache-ok Lengyelországnak
A brazilok maguk rakták össze eddig is a H125-ösöket, a lengyelek csaknem száz AH-64-est vesznek a szárazföldi haderőnek.
A brazilok maguk rakták össze eddig is a H125-ösöket, a lengyelek csaknem száz AH-64-est vesznek a szárazföldi haderőnek.
Megállapodás a KC-390-esekről: halasztott szállítás, vajon hogyan hat ez a magyaroknak szánt példányok gyártására?
A finn légierő beszerzése nem a mostani feszültséggel függ össze. Az indonézek tarka flottája, a brazil légierő megduplázná a Gripen-állományát.
A vállalat külföldi támogatási projektjein keresztül nullázza a Bécs-freudenaui és a lenzingi raktárak szén-dioxid-kibocsátását, utóbbinál a Lenzing Group is partnere.
A JAS-39 E már sorozatgyártásban elkészült példányai. Vajon Magyarországnak is megoldás a Gripen után a Gripen?
A brazilok Dubajban is kerestek további megrendelőket. Mekkora az új típus esélye a Herculesek leváltására?
Bemutatták az első, eO500U típusú, járóképes, akkumulátoros üzemű buszalvázat, amely a São Paulo-i üzemben készült; a sorozatgyártás 2022-től indul. Az alvázakat nemcsak Latin-Amerikában, hanem Európában és az óceániai piacokon is értékesítik független karosszáló cégeknek.
Jövendő szállítógépünk vizsgázik burkolatlan pályán, a Millenium először repült VIP-szállító szerepkörben.
Kompozit-kalandok. A szakáll levágásának mágiája: így készülhet el egy sikeres prototípus!
A vitorlázógéptől a katonai kiképzőig: Zé Kovács változatos karrierje változatos konstrukciókkal.
36 egyhajtóműves a hatalmas őserdők fölé, az E-Gripen értékét erősen növeli a technológiai transzfer.
Bérbe adja előző generációs Embraer 195-flottáját a brazil Azul a lengyel nemzeti légitársaságnak, a LOT-nak, illetve az Egyesült Államokbeli start-upnak, a Breeze Aviationnek.