Embraer: kedvező üzleti kilátások
A brazil gyártó idén akár 280 repülőgépet is átadhat a megrendelőinek.
A brazil gyártó idén akár 280 repülőgépet is átadhat a megrendelőinek.
A Gulfstream Aerospace hamarosan átadja a megrendelőjének az utolsó G650(ER) business jetet. A jövő a G800-asoké, a váltómodell még az első félévben megkapja az amerikai Szövetségi Légügyi Hivataltól a szükséges tanúsítványokat.
Az apró Phenomtól a méretes Challengerig. Persze, ha kicsi a gép, lehet, hogy a tulajnak van még egy...
Betiltják a business-jeteket? Az elit szeparatizmusa. A francia környezetvédőket főképp a rövid utak irritálják.
Ötven év, több, mint harminc modell. A Longitude, Wichita zászlóshajója. Miért nem esett vissza az üzleti repülés az általános válság alatt?
Egyre több a vevők között az új tulajdonos vagy résztulajdonos. A NetJet száz Phenomot vesz, a Honda új, nagyobb gépet épít, továbbfejlesztik a Citation-családot.
A 10X-ben két méter alatt bárki felegyenesedve járkálhat... Nagy hatótávolság, rövid pályákról. A business-jet szféra a járvány alatt is virágzik.
Csak két hajtómű, tízezer kilométer fölötti hatótáv, a pilóták Sólyomszeme.
3000 példány az első 23-as óta, a 85-ösnek befagyasztották a programját. A Bombardier a Challenger és a Global családra koncentrál.
Az egykori CSeries, az ACJ220 már hat példányra kapott megrendelést. Bajban a légitársaságok, esélyek az üzleti ágazatnak.