Mikor állnak forgalomba az új MAN gázbuszok?
Hónapok óta a telephelyen vesztegelnek a leendő budapesti járművek.
Hónapok óta a telephelyen vesztegelnek a leendő budapesti járművek.
Ha a fenntarthatóságra törekszünk, előnyben kell részesítenünk a közösségi közlekedést. Az egy személyre vetített, legtöbb kibocsátott károsanyag egyértelműen a személygépkocsiknak róható fel, vagyis a közszolgáltatásban résztvevő járművek igénybe vételével lényegesen kevésbé terheljük a környezetünket, mint az egyéni autózással.
Zöldebb, csendesebb, modernebb: 164 MAN Lion's City 12 G típusú, alacsony padlós jármű áll forgalomba idén.
A tervek szerint talán utoljára. De vajon még mindig gazdaságosan üzemeltethetők?
A főváros mellett több vidéki településre is jut a 164 CNG üzemű MAN-ből.
A közlekedési társaság 164 új, CNG-meghajtású jármű beszerzésére írt ki közbeszerzési eljárásokat.
A FlixBus elindította az első biogázzal üzemelő nemzetközi buszokat Amszterdam és Brüsszel, illetve Stockholm és Oslo között.
A fővárosi közlekedési vállalat még tavaly írt ki tendert összesen száz CNG-üzemű autóbuszra.
Idestova negyven éve folynak a tesztek és mindennapos alkalmazások a gázüzemű mozdonyokkal.
A Gebrüder Weiss logisztikai szolgáltató a Henkel megrendeléseit gázüzemű nyerges vontatóval szállítja Európában.
Abidjan város közlekedési vállalata, a Sotra összesen kétszázötven városi buszt rendelt az Ivecótól. Ebből kétszáz Csehországban, ötven pedig Franciaországban készül.
A tervek szerint 2019 végétől gázolaj helyett kisebb károsanyag-kibocsátású cseppfolyós- (LNG) és sűrített földgázt (CNG) vételezhetnek a hajók és a teherautók.
Az ikonikus járművek tiszteletére és emlékére két különjáratot is szerveztek az első márciusi hétvégén. Egy 263-assal Zemplénbe kirándultak.