Még mindig kevesebb légijárat repül az EU-ban, mint a pandémia előtt
A kereskedelmi járatok számainak nyári adatai továbbra sem érik el a koronavírus-járványt megelőző, 2019-es szintet.
A kereskedelmi járatok számainak nyári adatai továbbra sem érik el a koronavírus-járványt megelőző, 2019-es szintet.
Az UIC-tagvállalatok előzetes adatai szerint a tavalyi év első hat hónapjában a forgalmi tendenciák nagy eltérést mutatnak régiónként, valamint a személy- és az áruszállítást illetően is.
Idén augusztus 21-én érték el a fontos mérföldkövet, tíz nappal hamarabb, mint 2021-ben. Az eurázsiai szállítási folyosó növekedése viszont lelassult.
Kína zéró Covid-politikája valószínűleg hosszútávú hatással bír majd az ellátási láncokra: kevesebb konténer lesz elérhető, az árak pedig az elmúlt idők csökkenését és stabilizálódását követően ismét emelkedni fognak.
A lépés a jövő évi állami költségvetés módosításának része. A cél a koronavírus-pandémia vasúti közlekedésre gyakorolt hatásainak mérséklése.
Az ÖBB Rail Cargo Group már idén ősszel túllépte az elmúlt években elért szállítási mennyiségeket. 2024-ben jönnek a „csendes útvonalak”.
Érvényes vakcinák, oltások és tesztek. Az Egyesült Államok mostantól nem régiókra, hanem a beutazó személyekre szabja a követelményeit. A légitársaságoké az első vonalban a felelősség.
Százak demonstráltak a kikötő mindennapi üzeméhez bevezetett Covid-intézkedések ellen.
A vonattal szállított áruk aránya huszonöt éves rekordot ért el, ez elsősorban a Ceneri-bázisalagút használatba vételének köszönhető.
Wizz: decemberig a fedélzeti személyzet minden tagja védett lesz. Vannak légitársaságok, amelyek a teljes állományt kötelezik oltásra, vannak országok, ahol a vasutasokat és a hajósokat is.
Az Európai Bizottság a napokban bólintott rá a német szövetségi kormány támogatási csomagjára.
Június 1-jétől a legtöbb nemzetközi járat az eredeti menetrenddel és kapacitással, és akár megújuló szolgáltatásokkal is közlekedik a külföldi vasútvállalatokkal együttműködve.
A részvényesek 250 millió fontot fizetnek vissza a bankoknak, ezzel az Egyesült Királyság és a kontinentális Európa közötti nagysebességű vasúti szolgáltatás elkerüli a csődöt.
Jelenleg ötven százalékos a kedvezmény, ezt év végéig 98 százalékra emelnék fel, vagyis a fuvarozóknak csak minimális összegeket kellene fizetniük.
A svájci teherfuvarozó magánvasút tavaly tíz százalékkal kevesebb vonatot közlekedtetett le, mint 2019-ben.