Lefújja az ötödik generációs ICE-k beszerzését a DB
A német nemzeti vasúttársaság nem kapott megfelelő ajánlatot a nagysebességű szerelvények szállítására a megadott határidőn belül.
A német nemzeti vasúttársaság nem kapott megfelelő ajánlatot a nagysebességű szerelvények szállítására a megadott határidőn belül.
A Deutsche Bahn ugyanis – nem utolsósorban lakossági nyomásra – kihátrált a projekt mögül.
A világ legnagyobb vasútipari és közlekedési szakvására számokban: 2940 kiállító 59 országból, 170 ezer látogató 133 országból. Mindenki elégedett.
A kapacitásnövelés részeként Wittenberg és Rostock, valamint Stendal és Zürich között is jár majd ICE.
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Hidrogénüzemű villamos, akkumulátoros motorvonat és tolatómozdony – a szeptember 24-ei eseményekből szemlézünk.
A dán logisztikai óriás 14,3 milliárd euróért vásárolja fel a német nemzeti vasút logisztikai üzletágát, ezzel a világ legnagyobb szállítmányozójává válik.
Kerekedhetnek felfele a fürkészek és a portyázók Németországba, a DB ugyanis megválik öt, egyenként ötrészes, T429.0 sorozatú, flinker leichter, innovativer Regional-Triebzug elővárosi villamos motorvonatától.
A rendszer a rendezőpályaudvarokon való haladás közben olvassa le a járművek fontos üzemelési adatait, még hatékonyabbá téve a vasúti árufuvarozást.
A dán szállítmányozó óriás, valamint az amerikai magántőkealap vezette konzorcium nyújtott be végső ajánlatot a német nemzeti vasút Deutsche Bahn (DB) logisztikai üzletágáért.
Az uniós döntés következményeként 2025-től a saját anyagi forrásaiból kell üzemelnie a német állami vasúttársaság árufuvarozó leányvállalatának.
A híd különleges technológiájával készült, részben ugyanis nagy szakítószilárdságú, korrózióálló, szénszálas kompozitokat használtak fel az építése során.
A Deutsche Bahn (DB) vasúti árufuvarozási ága 2025. január elsejétől alakul át.
A logisztikai vállalat értékesítése a huszonegyedik század eddigi legnagyobb felvásárlása az iparágban. Nem biztos azonban, hogy csak pozitív eredményhez vezet.
A DB 83 millió euróért új terminált épít a közúti-vasúti kombinált szállításhoz, az indulást 2026-ra tervezik.
Így már csak hárman maradtak állva a Deutsche Bahn leányvállalata értékesítésére kiállított porondon.