Változott a forgalmi rend az M4-es épülő, Kisújszállást elkerülő szakaszán
Június 5-étől a gyorsforgalmi út újonnan megépült jobb oldali pályáján haladhatnak az autósok.
Június 5-étől a gyorsforgalmi út újonnan megépült jobb oldali pályáján haladhatnak az autósok.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium kiírta a pályázatot a részben a 106-os vonallal párhuzamosan, majd Berettyóújfalun át vezető vasútvonal megtervezésére
A GYSEV 752 kilométernyi vasúti pálya üzemeltetését veszi át a nagyobbik államvasúttól.
Lázár János közlekedési információs tájékoztatóján ez is elhangzott.
Az építési és közlekedési miniszter egyik legfontosabb vállalása, hogy a vonatok húsz percnél nagyobb késése esetén visszafizetik a jegyár felét. További jelszavak: klímagarancia, klímás buszok, keksz, üdítő, százhatvannal a Balatonra.
Már idén nyártól 131 jármű érkezik, most pedig további 869 busz beszerzésére írt ki tendert a MÁV-csoport.
A beruházás keretében nyílt hozzáférésű, közcélú infrastruktúraként vasúti kapcsolat épül és rakodóterület létesül.
A korlátozás főszabály szerint április 30-án, szerdán 22 órától május 1-jén, csütörtökön 22 óráig lenne érvényben, de szakmai kezdeményezésre felfüggesztik azt az éjszakai időszakban.
Látványos szakaszához érkezett a vasúti infrastruktúra fejlesztése Budapesten: a Szerémi út és az 1-es villamosvonal felett épülő új vasúti híd 250 tonnás acélszerkezetének fokozatosan juttatják végleges helyére – a hídelem a tervek szerint az esti órákban elfoglalja pozícióját.
Az M5-ös autópálya és Szentkirály közötti, több mint harminc kilométer hosszú, új szakasznak köszönhetően Kecskeméttől Békéscsabáig kétszer két sávon lehet közlekedni.
Kiírta a tendert az ÉKM: a 192,6 méter hosszú, új műtárgy a meglévő, éppen csak használható hídtól tizenöt méterre északra valósulhat meg. A régi pályát elbontják.
Mivel a társaság nyerte a tárgyban kiírt koncessziós pályázatot, a következő évtizedben is a MÁV-csoport lesz Magyarország kizárólagos autóbuszos helyközi személyszállítási közszolgáltatója.
Az új Mohácsi Duna-híd fejlesztésével együtt kétszer két sávosra bővülhet a Mohácsot Péccsel összekötő 57-es főút, valamint az 51-es főúttól Mohácsig vezető út. Új csomópontot, bekötőutat és pihenőhelyet is létrehoznak.
A megújult csomópont az M30-as autópálya Szikszó és Miskolc közötti szakaszának lezárása miatti torlódások enyhítését szolgálja.
Az új kiírást követően is 2026-ban kezdődnek az építkezések.