Tovább fejlődik a szerb vasúthálózat
A 2027-ig megvalósítani tervezett beruházásokról a szerb elnök Aleksandar Vučić számolt be nemrég.
A 2027-ig megvalósítani tervezett beruházásokról a szerb elnök Aleksandar Vučić számolt be nemrég.
A hétkilométeres, föld alatti pályaszakasz és a Belfiore vasútállomás 2,7 milliárd euróból valósulhat meg, várhatóan 2028-ra.
Az innsbrucki elkerülőszakasszal együtt 64 kilométer hosszú műtárgy a világ leghosszabb földalatti vasúti alagútjaként nem csak Olaszországnak és Ausztriának lesz fontos. De hogy is állnak a munkálatok?
A 8-as főút Litéri és Budapesti csomópontja között építettek meg új, kétszer két sávos pályát.
A készültség jelenleg nyolcvan százalékos, a tervek szerint ősszel vehetik birtokba az autósok.
A 2,3 kilométer hosszú keleti elkerülő útnak köszönhetően a környező települések mentesülnek az áthaladó teherforgalomtól.
A nehézgépjárművek már nem használhatják a kastély előtti útszakaszt, ezzel biztonságosabbá válik a közlekedés a városban.
A 8,6 kilométer hosszú útnak köszönhetően a város mentesül a keresztülhaladó forgalom jelentős részétől.
Az M5 autópályát az 5-ös főúttal összekötő út fejlesztésének alapkövét rakták le.
Habár az autósok már március óta használhatják az utat, a befejezéshez még számos kisebb munka hátra volt.
A 4,6 kilométer hosszú, kétszer két sávos gyorsforgalmi út 13,8 milliárd forintból épült meg.