Három természeti katasztrófa is erősen befolyásolta a Stadler tavalyi eredményeit
A kihívások ellenére megközelítőleg ötszáz járművet szállított le a svájci központú vállalat.
A kihívások ellenére megközelítőleg ötszáz járművet szállított le a svájci központú vállalat.
A holland nemzeti vasút a CAF-tól hatvan kétszintes motorvonatot szerez be, amikkel 2029-től lehet majd utazni.
A marokkói nemzeti vasút nagysebességű, intercity- és elővárosi szerelvényeket is vásárol, összesen százhatvannyolcat, körülbelül 540 milliárd forint összértékben.
Az Osztrák Szövetségi Vasutak eddig tizennégy távolsági kivitelű KISS-t rendelt meg, melyek 2026 végétől állnak forgalomba Bécs és Salzburg között.
A 4736 103 pályaszámú, hatrészes emeletes próbafutás közben lépett ki két kocsival a sínekről.
A felek úgynevezett műszaki támogatási és alkatrészellátási megállapodást írtak alá, ami jelentős lépés a kaliforniai vasúttársaság egyre növekvő villamosmotorvonat-flottájának hatékonysága érdekében.
Az elmúlt hónapok szélsőséges időjárása a svájci gyártó számos európai üzemét is masszívan érintették, ezért komoly átszervezéseket hajtottak végre.
Az osztrákok eddig százkilenc kétszintes villamos szerelvényt vásároltak a Stadlertől.
Az amerikai közlekedési társaság eddig 174 kocsinyit rendelt az Alstom emeletes villamos motorvonataiból.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
A New Jersey-i közlekedési társaság harminchat kocsinyi Multilevel III-as villamos szerelvénnyel bővítheti kapacitását.
A svájci gyártó a jövő vasútját hozza el a német fővárosba szeptember 24-e és 27-e között. Cikksorozatunkban elsőként a zéró kibocsátású RegioShuttle motorvonatot, egy Citylink vasútvillamost, a duálüzemű Class 99-es mozdonyt és a Cityjet-Kisst mutatjuk be.
A Zug.SH elnevezésű cégnek köszönhetően csökkenni fognak a finanszírozási költségek és kibővülhet a vonatüzemeltetési szerződések potenciális ajánlattevőinek köre is.
A Stadler Magyarország Kft. a MÁV Vagon Kft.-vel írt alá karbantartás-támogatási szerződést.
Rájuk fért, az üléseket már javában operálják ki Szolnokon a az elővárosi emeletes villamos motorvonatokból.