InnoTrans 2024, harmadik nap
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
A New Jersey-i közlekedési társaság harminchat kocsinyi Multilevel III-as villamos szerelvénnyel bővítheti kapacitását.
A svájci gyártó a jövő vasútját hozza el a német fővárosba szeptember 24-e és 27-e között. Cikksorozatunkban elsőként a zéró kibocsátású RegioShuttle motorvonatot, egy Citylink vasútvillamost, a duálüzemű Class 99-es mozdonyt és a Cityjet-Kisst mutatjuk be.
A Zug.SH elnevezésű cégnek köszönhetően csökkenni fognak a finanszírozási költségek és kibővülhet a vonatüzemeltetési szerződések potenciális ajánlattevőinek köre is.
A Stadler Magyarország Kft. a MÁV Vagon Kft.-vel írt alá karbantartás-támogatási szerződést.
Rájuk fért, az üléseket már javában operálják ki Szolnokon a az elővárosi emeletes villamos motorvonatokból.
A magyar emeletes motorvonatoknál rövidebb, és szellősebben berendezett szerelvények érkeznek majd 2026 nyarán csupán háromszáz körüli üléssel.
Nemcsak a Déli alagútjának túl magas a KISS: a Trenord emeletes Hitachi-motorvonatai sem férnek be a Milánó–Como San Giovanni–Chiasso útvonalon található egyik alagútba.
A Bécs belvárosát a schwechati nemzetközi repülőtérrel összekötő járatok elindulásának huszadik évfordulóját új Stadler-motorvonatok beszerzésével ünnepli a CAT.
Habár az euró svájci frankkal szembeni árfolyama hatással volt az eredményre, a megrendelések mennyisége folyamatos és magas.
Összes személyszállító szerelvényét kétszintesre cserélné az Israel Railways (ISR) a várhatóan megugró utasszámok miatt.
További harmincöt kétszintes szerelvénnyel növelik a helyközi és távolsági kapacitást Ausztriában.
Mind a negyven Kiss forgalomba állt. A motorvonatok a budapesti agglomerációból ingázók mindennapjainak meghatározó szereplőivé váltak.
A spanyol nemzeti vasúttársaság negyvenkilenc emeletes villamos motorvonatot rendelt meg az Alstomtól.
A harminc négyrészes és harminc hatrészes, részben emeletes szerelvény az első megrendelés a baszk gyártó Civity-járműcsaládjának kétszintes verziójából.