A Siemens Mobility építheti ki az ETCS kettes szintjét Finnországban
A fejlesztés az úgynevezett Digirail projekt része, aminek célja az ország vasúti forgalomirányítási infrastruktúrájának fejlesztése.
A fejlesztés az úgynevezett Digirail projekt része, aminek célja az ország vasúti forgalomirányítási infrastruktúrájának fejlesztése.
A már forgalomba állt szerelvényeket a legkorszerűbb fedélzeti vonatbefolyásoló rendszerrel szerelték fel.
A 182 570-es gép az IC564-es számú Tokaj IC-vel vette fel a szolgálatot hétfőn.
A 30a-n és a 40a-n így már akár százhatvan kilométer per órás tempóval is haladhatnak az arra alkalmas fedélzeti berendezésekkel ellátott vasúti járművek.
A korszerű villamosmozdonyok október második felétől állnak szolgálatba a belföldi intercity-ken és a Bécsbe közlekedő eurocity-k élén.
A belga nemzeti vasút SNCB harminchét HLD77 sorozatú dízelmozdonyára kerülhet fel a kettes szintű egységes európai vonatbefolyásolási rendszer.
Korszerűbbek lesznek az elővárosi és a regionális forgalomban közlekedő Flirt motorvonatok, a vasúti biztosítóberendezési fejlesztések révén lehetővé váló sebességemelésektől függően a jövőben még több vasútvonalon használhatják ki a megengedett 160 kilométer/órás maximális tempójukat.
Javul az elővárosi és a regionális forgalomban közlekedő motorvonatok utaskomfortja, a biztosítóberendezési fejlesztésekkel lehetővé váló sebességemelésekkel pedig a jövőben még több vonalon használhatják ki a megengedett 160 kilométer/órás maximális sebességüket.
A flottamodernizáció keretében forgalomba állt a MÁV-Start első 36, Flirt típusú, az Alstom ETCS 2-es szintű vonatbefolyásoló rendszerével felszerelt villamos motorvonata.