A magyarok többsége még nem kér az e-autózásból
A magyar autósok többsége továbbra is bizalmatlan az elektromos autózással szemben, elsősorban az ár és a hatótáv tartja vissza a villanyautók vásárlóit.
A magyar autósok többsége továbbra is bizalmatlan az elektromos autózással szemben, elsősorban az ár és a hatótáv tartja vissza a villanyautók vásárlóit.
Egy friss kérdőíves felmérés alapján a mozdonyvezetői szakmának társadalmi presztízse van, hosszú távú jövőképpel, ám a túlságosan bonyolult szabályozás és az éjszakai pihenési lehetőségek gyenge szintje kissé árnyalja a képet.
A Greenpeace friss jelentése alapján a legtöbb nemzetközi útvonalon jóval kevesebbe kerülnek a piacot domináló fapados légijáratok, míg a vasút sokkal drágább. Az árak terén jelentkező jelentős különbség akadályozza az európai klímacélok teljesítését.
A Gyalogos és Akadálymentes Stratégia megfelelő kialakítása érdekében kérdőív tölthető ki a BKK weboldalán augusztus 5-e és szeptember 15-e között.
Egy, az autóhasználati szokásokról végzett, friss kutatás szerint a legtöbben használt járművel közlekednek, és online szerzik be az alkatrészt.
Tanulmány összegzi, általában miért választják hosszú távú utazásaikhoz még a környezettudatos emberek is a repülőt a vonatok helyett.
A környezetbarát iparág továbbra is csak mellékszereplő az ibériai ország ellátási láncában és logisztikájában. Némi reménysugár mégis látszik a fejlődéssel kapcsolatban.
A szeptember 16-a és 20-a között zajló Közúti Közlekedési Környezetvédelmi Akció során végzett mérések célja, hogy átfogó képet adjon a hazánkban forgalomban lévő gépkocsiállomány évenkénti változásáról és a járművek állapotáról, beleértve az átlagéletkort és az erózió mértékét.
A Bounce csomagmegőrző vállalat a Google értékelések alapján minősített húsz európai metrót, és meglepő eredményekre jutott. A híres londoni nincs a legjobb öt között, a budapestinek pedig egyenesen az utolsó hely jutott. Vannak azért fenntartásaink.
A válaszadók mindössze tizede jelezte azt, hogy iskolabusszal vagy egyéb szervezett szolgáltatás révén teljesen biztonságosan jut el gyermeke a suliba.
Vezetés közben rádiót vagy saját lejátszási listát hallgatunk. A többség pozitívan viszonyul a vezetéstámogató rendszerekhez, és évente legalább egyszer elvisszük szervizbe a járművet.
Az amerikai Szövetségi Közlekedési Hatóság három jelentést adott ki hétezer-ötszáz lábnál – vagyis 2286 méternél – hosszabb szerelvényekről, azok biztonságát és teljesítményét elemezve.
Április 10. és május 3. között több mint tízezer autóbusz-vezető munkavállalóját kérdezi meg a Volánbusz.
A Telegraph utánajárt. Magyarország a középmezőny végén, Romániát látványosabbnak érezték.
A fogyasztói élmény és a színvonalas szoftveres támogatás is fontos szempont lett a vásárlók körében.