Az Alstommal újíttat fel csaknem kétszáz emeletes kocsit a Metrolinx
Az 500 millió kanadai dollár értékű keretszerződés értelmében a Go Transit szolgáltatás BiLevel VIII-as kocsijait modernizálhatják tervezett élettartamuk felénél.
Az 500 millió kanadai dollár értékű keretszerződés értelmében a Go Transit szolgáltatás BiLevel VIII-as kocsijait modernizálhatják tervezett élettartamuk felénél.
A járművek korszerűsítését a terveknek megfelelően négy éven belül végezte el a Stadler által vezetett konzorcium, aminek köszönhetően a MÁV-Start műszakilag egységes, homogén járműállományt üzemeltethet.
A már forgalomba állt szerelvényeket a legkorszerűbb fedélzeti vonatbefolyásoló rendszerrel szerelték fel.
A lízingcég huszonhárom 186-os sorozatú villamos mozdonya korszerűsödik 2024 során.
Javul az elővárosi és a regionális forgalomban közlekedő motorvonatok utaskomfortja, a biztosítóberendezési fejlesztésekkel lehetővé váló sebességemelésekkel pedig a jövőben még több vonalon használhatják ki a megengedett 160 kilométer/órás maximális sebességüket.
A komfortosítási hullámból a MÁV-Start mellékvonali járművei sem maradnak ki: a következő években kétszáznál is több Bz motor- és mellékkocsi újul meg a vasúttársaság saját forrásából. Az első ráncfelvarrt mellékkocsik már forgalomba is álltak.
Tavaly összesen több száz személykocsi, motorvonat és mozdony újult meg. A folyamat 2021-ben sem áll meg.
Megjelentek a MÁV-Start mozdony- és hibridmotorvonat-tenderei, tavasszal pedig szinte leállt az élet a koronavírus miatt.