Kétszer két sávosra bővítik az 5-ös főút szegedi bevezető szakaszát
Az M43-as autópálya és az ELI-ALPS lézeres kutatóközpont közötti út a tervek szerint 2026 nyarára bővül ki ötmilliárd forintból.
Az M43-as autópálya és az ELI-ALPS lézeres kutatóközpont közötti út a tervek szerint 2026 nyarára bővül ki ötmilliárd forintból.
A szegedi fővonalon a pótlóbuszos közlekedés miatt hosszabb eljutási idővel kell számolni, Szegedről a főváros felé a vonatok megszokott menetrendjéhez képest korábban indulnak a pótlóbuszok.
Az első éjszakán nem sikerült időben befejezni a vágányzárat a 140-es vonalon, órákkal kisebb ablak jutott a Kiskunfélegyházán várakozó röszkei vonatoknak.
Ismét száll majd a 424-es gőzös, Nohabok, Szergejek, Púposok, héves Bobók, Csörgők dübörögnek majd az északi parton, a délin pedig Samu is jár majd a hétvégén.
Volt ma egy Kecskemét–Kiskunfélegyháza–Kecskemét rohanás, majd innen irány Szeged, „ebédszünet”, hogy aztán Rókuson át meg se álljon Hódmezővásárhelyig. Ahol már a pantográf is dolgozott.
Az M5-ös autópályán a hét végén balesetet szenvedett lengyel turistabusz ügyében a magyarországi eljárással párhuzamosan lengyelországi ügyészségi vizsgálat is indult.
Meghibásodott a szegedi vonal központi forgalomirányító rendszere, ezért leállt a vonatközlekedés Szeged és Kiskunfélegyháza között.
Szeged és Kiskunfélegyháza között már rég nem Szili húzza a személyvonatokat.