Virtuális 3D-s ikertestvért építenek a fényeslitkei intermodális terminálnak
A rendszer valós időben, 3D-ben követi a logisztikai központ folyamatait és működését – a vonatok, a kamionok, a daruk, a szállítójárművek mozgását és az áruk útját.
A rendszer valós időben, 3D-ben követi a logisztikai központ folyamatait és működését – a vonatok, a kamionok, a daruk, a szállítójárművek mozgását és az áruk útját.
A logisztikai vállalat szeptembertől heti öt helyett már hat pár félpótkocsi-szállítótehervonatot közlekedtet a két fontos intermodális csomópont között.
A svájci központú logisztikai magántársaság tizennégy és fél százalékkal nagyobb forgalmat kezelt az idei év első felében, mint 2020 első hat hónapjában.
Közel negyedével nőtt az európai kombinált fuvarozás aránya az idei év második negyedévében 2020 hasonló időszakához képest.
Csak Ferihegyen lesz több egybefüggő beton az országban, amikor elkészül az EWG terminál. Az építkezést a partifecskék is kiszúrták maguknak, az építők megvédik a fészkeiket!
A 22 milliárd forintból megvalósuló East-West Gate (EWG) akár egymillió TEU kapacitást is képes lesz kezelni évente.
Jelenleg a magyarországi közúti pótkocsik szinte egyike sem daruzható, a Lohr viszont megoldást kínál a problémára.