Tűz Londonban, Hayesben, szombaton nyit csak ki Heathrow
Egy elektromos alállomás gyulladt ki, jelentős áramkimaradást okozva.
Egy elektromos alállomás gyulladt ki, jelentős áramkimaradást okozva.
A Bounce csomagmegőrző vállalat a Google értékelések alapján minősített húsz európai metrót, és meglepő eredményekre jutott. A híres londoni nincs a legjobb öt között, a budapestinek pedig egyenesen az utolsó hely jutott. Vannak azért fenntartásaink.
A több mint tizenhatezer kilométer hosszú útvonalon menetrend szerinti járat is közlekedett 1957 és 1976 között. Ötvennapnyi élmény a világ leghosszabb autóbuszjáratán!
A hosztolt UTC-UX rendszernek a bevezetése hatékonyan helyettesíti a Transport for London meglévő, elöregedő rendszerét. A továbbfejlesztett felhasználói felületek bevezetése, valamint az új funkciók – beleértve az automatikus adatbázis-frissítéseket, a buszprioritási képességeket és az új UTC-rendszert – bíztató jövőképet teremtenek a brit főváros forgalomirányításának és úthálózatának.
Egészen pontosan két vonalét: a Piccadillyét és Bakerlooét. Márpedig a nagyvárosi underground jövője szempontjából kritikus fontosságú az 500 millió fontnyi állami támogatás folyósítása a 2024–2025-ös nagyprojektek kivitelezéséhez.
A londoni Heathrow az Egyesült Királyság (és Európa) legforgalmasabb légikikötője. Fejlődése, fejlesztése idestova a nyolc évtizedet ölel fel. Mérföldkövek.
A brit miniszterelnök bejelentette a West Midlands régiótól Crewe-on át Manchesterig tervezett nagysebességű vonalszakasz megvalósításának leállítását.
Az Avanti West Coast-járatokhoz vásárolt tizenhárom szerelvény első példányai még az éven forgalomba is állnak.
A két nagysebességű vasúti szolgáltatás egyesülését követően a Csalagutat használó vonatok márkája marad meg, megújuló kinézettel.
Tovább szőtték a GOBLIN-t, immáron Barking Riverside-ig járnak a narancs vonatok.
Az üzemeltető kérte a légitársaságokat, hogy a nyári szezonra ne értékesítsenek több férőhelyet Heathrow-ról induló járataikra.
Nyolc vonalon egyáltalán nem járnak a szerelvények. Ez az első huszonnégy órás sztrájk, a következő csütörtökön jön.
A Freightliner brit teherszállító vasúttársaság huszonhárom Class 90 típusú villamos mozdonyt von ki a forgalomból átmenetileg, a villamos energia jelentős mértékű áremelkedése miatt.
Folytatódik a két nagysebességű vasúttársaság egyesülése; az Eurostar márkanevet viszik majd tovább, a központ Brüsszelben lesz.
A környezetbarát, kibocsátásmentes járművekből eddig összesen ezernél is többet rendeltek a különböző nagy-britanniai városok.