További Airbus A320neo és A321neóktól válik meg a Lufthansa
Még az év vége előtt a német légitársaság kilenc neo eladásával kívánja likviditását növelni. Aztán visszabérli a repülőgépeket.
Még az év vége előtt a német légitársaság kilenc neo eladásával kívánja likviditását növelni. Aztán visszabérli a repülőgépeket.
Alkatrészek gyártásával és karbantartásával bővíti tevékenységi körét a két német nagyvállalat, a Lufthansa csoport és a Rheinmetall.
Az olasz kormányváltással gyorsulást várnak a privatizációs folyamattól, a TAP átvételére is a jelek szerint a francia-holland csoport az esélyesebb, kérdés, ha győz, tud-e szinte egyszerre két mediterrán társaságot rendbe hozni.
A versenytárs kisebb tulajdonrészt akar és átengedi az olaszoknak a társaság stratégiai döntéseit.
Az olasz kormányválság miatt sürgőssé vált a nemzeti légitársaság eladása, de a partnerek a jelek szerint keveset ígérnek. Mit akar majd az új kabinet, pláne, ha a szélsőjobb alakít kormányt?
Az A350-esek Észak- és Dél-Amerikába repülnek majd, az érdeklődők között van az Indigo Partners is, ellenzik-e még a Lufthansa jelentkezését?
Az arculatot a cég tavaly megvette, de az Unió az állami beavatkozást ahhoz kötötte, hogy az új cég ne legyen a régi... Tárgyalások a Lufthansa csoporttal a légitársaság negyven százalékáról.
Már legyártott, de más vevő részéről visszamondott példányok lesznek az elsők, amelyek szolgálatba állnak majd a német társaságnál. A főváros nevét korábban egy nemrég kivont A380-as viselte.
Karcsúsított flottával készül a pandémia utáni világra a légtársaság-csoport.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló március 6-ától március 12-éig.